تحقق پیش‌بینی باورنکردنی مهاجم سابق بارسلونا در مورد مراکش

تحقق پیش‌بینی باورنکردنی مهاجم سابق بارسلونا در مورد مراکش

پایگاه خبری فوتبالی - دو هفته پیش از جام جهانی قطر، ساموئل اتوئو با رسانه رسمی جام جهانی صحبت کرد و پیش بینی کرد که جام جهانی خوبی برای نمایندگان قاره آفریقا در پیش است و مدعی شد که هر پنج تیم آفریقایی می توانند از مرحله گروهی صعود کنند.

به گزارش فوتبالی، پیش بینی اتوئو به طور کامل محقق نشد چرا که غنا قعرنشین گروه شد و کامرون با وجود غلبه بر برزیل نتوانست به جمع هشت تیم صعود کند. تونس نیز با وجود پیروزی مقابل فرانسه از صعود باز ماند اما سنگال و مراکش توانستند به جمع شانزده تیم برتر راه پیدا کنند.

مهاجم اسبق بارسلونا در آن مصاحبه گفته بود که مراکش می تواند با غلبه بر اسپانیا در یک هشتم نهایی، غلبه بر پرتغال در یک چهارم نهایی و غلبه بر فرانسه در نیمه نهایی به فینال برسد. مراکش فعلا با حذف اسپانیا و پرتغال به نیمه نهایی رسیده و حالا باید به مصاف فرانسه برود تا برای صعود به فینال تلاش کند. 

از سویی اتوئو پیش بینی کرده بود که کامرون تیم دیگر حاضر در فینال خواهد بود که البته پیش بینی او در این زمینه غلط از آب درآمد اما پیش بینی اتوئو در مورد تیم ملی مراکش همه را شگفت زده کرده است چرا که تیم رگراگی توانسته به شگفتی ساز مسابقات تبدیل شود و به اولین تیم آفریقایی و عرب تاریخ تبدیل شده که به نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا می کند. یک ماه پیش همه به حرفهای اتوئو می خندیدند اما حالا برخی او را "مسافر زمان" و "مردی از آینده" قلمداد می کنند!

4125