اولین خرید چلسی در تابستان 2023 قطعی شد

اولین خرید چلسی در تابستان 2023 قطعی شد

پایگاه خبری فوتبالی - فابریزیو رومانو خبرنگار سرشناس و معتبر ایتالیایی انتقال کریستوفر انکونکو مهاجم فرانسوی لایپزیش به چلسی را قطعی دانست.

به گزارش فوتبالی، چلسی اولین خرید خود را برای تابستان 2023 نهایی کرده است و وینگر فرانسوی لایپزیش را به ترکیب خود اضافه خواهد کرد. رومانو گزارش داده است که انتقال انکونکو نهایی شده و قراردادها امضا شده است. در حقیقت کل اسناد و قراردادها صد در صد امضا شده و همه چیز نهایی شده و فقط چلسی باید انتقال را به صورت رسمی اعلام کند.

این بازیکن از تابستان 2023 به چلسی ملحق خواهد شد که بر اساس گزارشات به نظر می رسد که لندنی ها برای خرید وی فقط 60 میلیون یورو پرداخته اند که با توجه به شرایط کنونی بازار چنین مبلغی برای یکی از بهترین وینگرهای حال حاضر فوتبال دنیا مبلغ مناسبی است.

انکونکو انگیزه زیادی داشت تا در جام جهانی بدرخشد و به نظر می رسید که دشان هم قصد استفاده از او در ترکیب اصلی در پست بال راست را داشت اما مصدومیت مانع از او شد و جای خود را در ترکیب به عثمان دمبله داد. باشگاه های دیگری نظیر رئال مادرید هم رویای خرید انکونکو را داشته اند اما به نظر می رسد که چلسی در نهایت توانسته یکی از درجه یک ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا را با قیمتی معقول به خدمت بگیرد.

4125