شوخی جالب لایپزیش با شکست چلسی: ورنر در حال تایپ است!

شوخی جالب لایپزیش با شکست چلسی: ورنر در حال تایپ است!

خبرگزاری فوتبالی - لایپزیش با توییتی  در مورد بازیکن سابق این تیم یعنی تیمو ورنر که فصل آینده در چلسی بازی می کند، به شکست آبی پوشان لندنی در فینال جام حذفی انگلیس مقابل آرسنال واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، چلسی شنبه شب در ابتدا مقابل آرسنال با گل پولیشیچ پیش افتاد اما دبل اوبامیانگ تیم فرانک لمپارد را شوکه کرد. خبری از هواداران در ورزشگاه ومبلی نبود اما جدیدترین خرید چلسی یعنی ورنر که با 47.5 میلیون پوند راهی استمفوردبریج شده، یکی از تماشاگران بازی بود.بازیکن آلمانی در طول بازی توسط دوربین های تلویزیونی در حالی شکار شد که در حال کار کردن با تلفن همراهش بود آن هم در حالی که ابی ها با نتیجه دو بر یک عقب بودند. این اتفاق باعث شد تا خیلی ها در شبکه های اجتماعی با ورنر شوخی کنند.

تیمو ورنر لایپزیش

پیام های زیادی در مورد ورنر در شبکه های اجتماعی منتشر شد اما بامزه ترین پیام از جانب باشگاه لایپزیش بود که ورنر در این تیم در 159 بازی 95 گل زده است. باشگاه لایپزیش با شوخی با ورنر یک تصویر فتوشاپی منتشر کرد که انگار این مهاجم آلمانی در حال تایپ کردن پیامی برای تیم سابقش است، گویی که قصد ابراز ندامت و پشیمانی دارد که این تیم را ترک کرده و به چلسی ملحق شده که در فینال جام حذفی شکست می خورد!

به هر صورت شاید خیلی ها توقع نداشتند که چلسی با هدایت مربی جوانی همچون لمپارد در این فصل تا فینال جام حذفی پیش برود و به رتبه چهارم برسد و حالا فصل آینده با چهره های جدیدشان نظیر زیاش و ورنر تلاش خواهند کرد تا فصل بهتری داشته باشند.

4125