سه تصمیم مهم ژاوی برای دربی کاتالونیا

سه تصمیم مهم ژاوی برای دربی کاتالونیا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا شنبه از ساعت 16:30 در هفته پانزدهم از رقابت های لالیگا به مصاف اسپانیول می رود و بدین ترتیب اولین بازی خود را پس از رقابت های جام جهانی 2022 قطر برگزار می کند و باید دید که آبی و اناری ها در این بازی چه عملکردی خواهند داشت و اوضاع برای آن ها چگونه پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز برای بازی بارسلونا مقابل اسپانیول، سه تصمیم مهم و کلیدی باید بگیرد.

تصمیم اول او درباره بازیکن جایگزین رابرت لواندوفسکی است. در واقع لواندوفسکی در این بازی محروم است و حضور ندارد و بدین ترتیب ژاوی باید مهاجمی دیگر را به جای او درون ترکیب قرار دهد. ممفیس دیپای، فران تورس و آنسو فاتی سه گزینه او هستند.

تصمیم دوم ژاوی برای این بازی مربوط به این است که کدام بازیکن را در پست مدافع چپ بازی دهد. در واقع ژاوی در این فصل تغییرات زیادی را در پست دفاع چپ داشته است. در حال حاضر او آلخاندرو بالده، مارکوس آلونسو و جوردی آلبا را در اختیار دارد. بالده فقط 19 سال دارد و می تواند یک بازیکن آینده دار برای بارسلونا باشد.

تصمیم سوم ژاوی به این قضیه مربوط می شود که ژول کنده و رونالد آرائوخو را مقابل اسپانیول بازی دهد یا خیر. کنده در فینال جام جهانی حضور داشت و به تازگی به تمرینات بارسا اضافه شده است. آرائوخو نیز مدت زیادی نیست که در تمرینات بارسا حضور دارد و باید دید که ژاوی به آن ها از ابتدا بازی می دهد یا خیر.

1470