پست اینستاگرامی لواندوفسکی پس از تساوی در دربی کاتالونیا

پست اینستاگرامی لواندوفسکی پس از تساوی در دربی کاتالونیا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته پانزدهم رقابت های لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف اسپانیول رفت و در نهایت در این بازی مقابل تیم آبی و سفید پوش با نتیجه یک بر یک متوقف شد و نتوانست هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، بازی بارسلونا مقابل اسپانیول، روز خوب رابرت لواندوفسکی نبود چرا که این ستاره لهستانی نتوانست آن طور که باید و شاید عمل کند و فرصت سوزی هایی داشت.

این بازی در آخرین روز سال 2022 میلادی برگزار شد و بارسلونا در این بازی به پیروزی نرسید تا سال 2022 را به طور مشترک با رئال مادرید در صدر جدول رقابت های لالیگا به پایان برساند.

رابرت لواندوفسکی که در تابستان گذشته از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست و در حال حاضر با 13 گلِ زده آقای گل رقابت های لالیگا است، با انتشار یک پست اینستاگرامی پس از دربی کاتالونیا نوشت:" حیف شد که برنده نشدیم ، اما دیدن شما بسیار عالی است ، سال نو مبارک."

این بازی همچنین اولین بازی بارسلونا در رقابت های لالیگا پس از بازی های جام جهانی 2022 قطر بود و بارسلونا دوباره در ورزشگاه نیوکمپ در حضور هواداران خود به میدان رفت. آبی و اناری ها در حال حاضر از 15 بازی 38 امتیاز گرفته اند.

1470