اولین تصاویر از ستاره اوکراینی با پیراهن چلسی

اولین تصاویر از ستاره اوکراینی با پیراهن چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - میخایلو مودریک ستاره سابق شاختار دونتسک ملقب به "نیمار اوکراینی" با مبلغ 30+70 میلیون یورو به چلسی پیوست.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش 22 ساله اوکراینی قراردادی هشت سال و نیمه با آبی پوشان لندنی به امضا رساند. مودریک در مورد انتقالش گفت:" خوشحالم که به چلسی ملحق شدم. این یک باشگاه بسیار بزرگ است. در یک لیگ فوق العاده حضور خواهم داشت و پروژه بسیار جذابی در این مقطع از  فصل پیش روی من است. هیجان زده هستم تا با هم تیمی های جدیدم ملاقات کنم و می خواهم زیر نظر گراهام پاتر و دستیارانش درس بگیرم و کار کنم."

مودریک بازیکنی تکنیکی و سرعتی است که آرسنال هم به شدت به دنبال خریدنش بود اما در نهایت چلسی توانست ستاره شاختار دونتسک را به خدمت بگیرد. این بازیکن در این فصل با هجده گل یا پاس گل عملکرد فوق العاده ای داشته که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با سه گل و دو پاس گل خوش درخشیده است. تاد بولی مالک و بهداد اقبالی مدیر اجرایی باشگاه چلسی درباره این انتقال گفتند:" خوشحالیم که از پیوستن میخایلو به چلسی استقبال کنیم. بازیکنی بسیار با استعداد است که خرید مهمی برای ترکیب ما خواهد بود. او به ترکیب ما عمق خواهد داد و می دانیم که در لندن با استقبال خوبی مواجه خواهد شد."

مودریک در سال 2016 وارد آکادمی شاختار دونتسک شد و پس از انتقال قرضی به تیم هایی نظیر آرسنال کیف و دزنا چرنیگیف در فصل 22-2021 به تیم بزرگسالان شاختار ملحق شد. او هشت بازی نیز در تیم ملی اوکراین داشته است.

4125