بزرگترین رکورد NBA به دست پادشاه شکسته شد؛ لبران جیمز امتیازآورترین بازیکن تاریخ

بزرگترین رکورد NBA به دست پادشاه شکسته شد؛ لبران جیمز امتیازآورترین بازیکن تاریخ

پایگاه خبری فوتبالی- لبران جیمز، اسطوره سرشناس دنیای بسکتبال و بازیکن تیم لس آنجلس لیکرز، توانست با کسب 36 امتیاز در بازی امروز تیمش برابر اوکلاهوما سیتی تاندر، کریم عبدالجبار را در رنکینگ امتیازآورترین بازیکنان تاریخ NBA در فصل عادی پشت سر بگذارد.
به گزارش فوتبالی، یکی از دست نیافتنی ترین رکوردهای تاریخ NBA، بامداد امروز توسط پادشاه بسکتبال آمریکا شکسته شد. لبران جیمز 38 ساله که بیستمین فصل خود را در بالاترین سطح بسکتبال آمریکا پشت سر می گذارد، توانست در بازی مابین دو تیم لس آنجلس لیکرز و اوکلاهوماسیتی تاندر با کسب 36 امتیاز و رساندن آمار امتیازات خود در دوران حرفه ایش به عدد 38388، به امتیازآورترین بازیکن تاریخ لیگ ملی بسکتبال آمریکا تبدیل شده و رکورد قدیمی و تقریبا 40 ساله کریم عبدالجبار را بشکند.
این رکورد به عنوان یکی از دست نیافتنی ترین رکوردهای تاریخ NBA محسوب می شد و لبران جیمز موفق شد که با عملکردی خیره کننده در این فصل و به خصوص پس از تولد 38 سالگی اش در انتهای سال میلادی قبل از بازی آل استار به این رکورد دست پیدا کند تا حالا با قرارگیری در صدر جدول امتیازآورترین بازیکنان تاریخ و رده چهارم بیشترین پاس گل در تاریخ، بار دیگر خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بسکتبال دنیا اثبات کند.

1884