واکنش ستاره میلان به بازگشت زلاتان و پیروزی شیرین

واکنش ستاره میلان به بازگشت زلاتان و پیروزی شیرین

پایگاه خبری فوتبالی- تئو هرناندز، ستاره باشگاه میلان پس از پیروزی تیمش برابر تورینو، ضمن اذعان به عملکرد بد میلان در هفته های اخیر از برد تیمش برابر تورینو ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از DAZN، تئو هرناندز که در بازی برابر تورینو پاس گل اولیویه ژیرو را ارسال کرد، در مورد این بازی گفت:" سه امتیاز بسیار مهمی را به دست آوریم؛ این مسئله حقیقت دارد که عملکرد خوبی را در هفته های اخیر به نمایش نگذاشتیم و حالا فکر می کنم که به این روند بد واکنش نشان دادیم. فکر می کنیم که وقتی این تعداد بازی را می بازید، ذهنیت شما مشکل دارد اما با هم متحد ماندیم، هواداران نیز از ما حمایت کردند و حالا می توانیم دوباره رو به جلو برویم. ژیرو به این گل نیاز داشت و برای او بسیار خوشحالم."

بازی برابر تورینو، نخستین دیداری بود که زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پس از گذراندن دوران مصدومیتش در لیست روسونری حضور داشت و هرناندز نیز از تاثیر حضور او روی نیمکت میلان ابراز خوشنودی کرد؛ وی افزود:” همه می دانند که زلاتان فقط به برد فکر می کند و می خواهد بهتر و بهتر شود؛ حضور او در تیم مثل یک مربی-بازیکن برای ما بوده و به تیم کمک زیادی می کند.”

تک گل اولیویر ژیرو کافی بود تا میلان پیروزی خانگی شیرینی را کسب کند. میلان فعلا پانزده امتیاز تا ناپولی صدرنشین فاصله دارد و احتمال این که بتوانند از قهرمانی خود در لیگ ایتالیا دفاع کنند، خیلی کم است اما سخت در تلاش هستند تا بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را کسب کنند و البته رقابت داغی برای نایب قهرمانی با اینتر خواهند داشت که در رتبه دوم جدول جای گرفته است.

1886