لاپورتا و به فروش رساندن صندلی‌های ورزشگاه نیوکمپ؟

لاپورتا و به فروش رساندن صندلی‌های ورزشگاه نیوکمپ؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که سران بارسلونا یک گزینه نسبتا عجیب را برای درآمد زایی در نظر گرفته اند و آن را بررسی می کنند و آن هم به فروش رساندن صندلی های ورزشگاه نیوکمپ است!

به گزارش فوتبالی، خوان لاپورتا در نظر دارد تا روند بازسازی ورزشگاه نیوکمپ را استارت بزند و مثل کاری که فلورنتینو پرز در رئال مادرید برای سانتیاگو برنابئو در حال انجام آن است، ورزشگاه نیوکمپ را به یک ورزشگاه مدرن و پیشرفته تبدیل کند.

به گفته اشرف بن عیاد، خبرنگار مراکشی بین اسپورت، در مراحل بازسازی ورزشگاه نیوکمپ قرار است صندلی های این ورزشگاه به طور کامل تعویض شوند. سران بارسا در نظر دارند که صندلی های کنونی ورزشگاه نیوکمپ را به فروش بگذارند و به این ترتیب با درآمد حاصل از آن صندلی های جدید را خریداری و نصب کنند. در حقیقت لاپورتا می خواهد هزینه بازسازی ورزشگاه نیوکمپ را تا حد امکان پایین بیاورد و از امکانات حال حاضر ورزشگاه استفاده کند تا هزینه لازم برای بازسازی را به دست بیاورد.

به طور کلی بارسا در سال های اخیر با بحران های مالی مواجه شده است و اهرم های زیادی را فعال کرده است و باید دید که لاپورتا چگونه از پس این شرایط بر می آید.

1471