بحث روز/ برنده بازی منچسترسیتی - رئال مادرید قهرمان چمپیونز لیگ خواهد شد

بحث روز/ برنده بازی منچسترسیتی - رئال مادرید قهرمان چمپیونز لیگ خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در بازی رفت واقعا نمایش خوبی به اجرا گذاشتند و حالا باید دید که آیا برنده این رقابت، می تواند قهرمان چمپیونز لیگ این فصل شود.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در ابتدا لوس بلانکوس با گل زیبای وینیسیوس جونیور به گل رسید و حتی بعد از این گل نیز چند بار فرصت باز کردن دروازه ادرسون را داشت، اما آن‌ها از فرصت‌ها به خوبی بهره نبردند تا اینکه شوت کوین دی بروینه در نیمه دوم باعث شد تا بازی یک بر یک مساوی شود. 

دو تیم کاملاً ثابت کردند که شایسته حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند و کسی که بتواند از این مرحله جان سالم به در ببرد و راهی فینال شود، از شانس بالاتری برای قهرمانی در چمپیونز لیگ برخوردار است. 

روی کاغذ، هر دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی از سطح بالاتری نسبت به میلان و اینتر برخوردار هستند، اما آیا برنده بازی سیتی - رئال مادرید می تواند حریف ایتالیایی‌اش را در فینال شکست دهد یا به نظر شما یک سورپرایز در انتظار بینندگان فوتبال خواهد بود؟

4416