جواب جدید تباس به وینیسیوس درباره نژادپرستی

جواب جدید تباس به وینیسیوس درباره نژادپرستی

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از اتفاقاتی که در چند روز اخیر رخ داد، خاویر تباس رییس لالیگا جواب جدیدی به وینیسیوس در شبکه‌های مجازی داد.

به گزارش فوتبالی، توهین‌های بی سابقه‌ای به وینیسیوس جونیور ستاره رئال مادرید در بازی با والنسیا در ورزشگاه مستایا شد که واکنش بسیاری از بزرگان فوتبال را برانگیخت. در این میان، وینیسیوس به تباس و لالیگا گفت که شما نژادپرست هستید و تباس اصلاً زیر بار این موضوع نرفت و تماماً آن را تکذیب کرد.

حالا تباس با انتشار پستی جدید در شبکه‌های مجازی در پاسخ به وینیسیوس گفت: "1- اسپانیا و لالیگا اصلاً نژادپرست نیستند. گفتن این حرف ناعادلانست."

"2- ما در لالیگا با تمام قدرتی که داریم، نژادپرستی را محکوم می کنیم."

"3- 9 مورد نژادپرستی در این فصل گزارش شده که 8 تا متعلق به وینیسیوس است. ما همیشه اراذل و اوباش را شناسایی می کنیم و شکایت را به ارگان‌هایی که مسئول این کار هستند، ارسال می کنیم. مهم نیست چه قدر گزارش‌ها کم باشند، ما همیشه در این مورد، بی رحم هستیم."

"4- نمی‌توانیم اجازه بدهیم که تصویر و وجهه یک لیگ که بیش از هرچیز نماد اتحاد بین مردم است، لکه دار شود. در این لیگ بیش از 200 بازیکن سیاهپوست در 42 باشگاه، هر روز مورد احترام هواداران قرار می گردند. 9 شکایت نژادپرستی برای ما ارسال شده و ما هم در شرف ریشه‌کن کردم آن هستیم."

4416