ادعای جنجالی مارکا: قرارداد خمز بند فسخ دارد!

ادعای جنجالی مارکا: قرارداد خمز بند فسخ دارد!

پایگاه خبری فوتبالی - وبسایت معتبر اسپانیایی ادعایی جنجالی در رابطه با قرارداد پاکو خمز با تراکتور مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی، قبل از اتمام لیگ بیست‌ودوم بود که باشگاه تراکتور قرارداد پاکو خمز سرمربی خود را به مدت سه فصل تمدید کرد. با این وجود شایعات پیرامون قرارداد سرمربی اسپانیایی همواره وجود داشته و حالا مارکا که از معتبرترین رسانه‌های اسپانیایی است در خبری جنجالی مدعی شده قرارداد پاکو با تراکتور بند فسخی در ماه جولای دارد.

در گزارش مارکا به فرناندو سوریانو مدیر ورزشی جدید باشگاه دپورتیوو لاکرونیا اشاره شده که شناخت خوبی از پاکو خمز دارد و ایده‌های این سرمربی با وی هماهنگ است.

در ادامه این گزارش چنین آمده که خمز هم شناخت خوبی از سوریانو دارد و دوره‌ای با وی در باشگاه ایبیزا همکاری داشته است و حتی دوره‌ای در ساراگوسا با یکدیگر هم‌تیمی بوده‌اند. هم‌چنین در این خبر به شناخت خمز از باشگاه لاکرونیا باتوجه به زندگی در این شهر اشاره شده است.

اما مهم‌ترین قسمت گزارش مارکا مربوط به قرارداد خمز با تراکتور است. چنین عنوان شده که قرارداد سرمربی اسپانیایی با تراکتور تنها سد راه لاکرونیاست که تا ۲۰۲۶ اعتبار دارد ولی بند فسخی برای وی تا ماه جولای (تقریبا زمان شروع لیگ برتر) تعبیه شده است. جمله آخر خبر جالب است که مارکا مدعی شده لاکرونیا چرا نباید برای نیمکت خود خمز را استخدام کند!؟

باید دید واکنش باشگاه تراکتور و خود پاکو خمز به این ادعای جنجالی مارکا چه خواهد بود؟

به این نکته اشاره کنیم که این خبر در حالی منتشر شده که وقتی خمز گزینه هدایت تیم ملی شده بود، گفته شد که امکان جدایی او از تراکتور وجود ندارد چرا که در قراردادش خبری از بند فسخ قرارداد نیست و به همین دلیل، فدراسیون فوتبال پیگیر همکاری احتمالی با او نشد.

1997