سرمربی تیم ملی آلمان در آستانه اخراج؟

سرمربی تیم ملی آلمان در آستانه اخراج؟

پایگاه خبری فوتبالی - نتایج اخیر تیم ملی آلمان باعث شده تا هانسی فلیک برای یک بار دیگر در خطر اخراج قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، با وجود عملکرد ضعیف در جام جهانی قطر و حذف آلمان از مرحله گروهی، فلیک در سمتش ابقا شد. آلمان در سال 2023 فقط یک پیروزی مقابل پرو داشته است و تساوی مقابل اوکراین و شکست مقابل لهستان و کلمبیا باعث شده تا در فاصله یک سال تا یورو 2024 ، شرایط میزبان مسابقات نگران کننده به نظر برسد. در حقیقت آلمان نگران است که نتواند عملکرد خوبی را در مسابقات یوروی سال آینده داشته باشد و صندلی فلیک به خطر افتاده است. 

نشریات آلمانی پس از شکست آلمان مقابل کلمبیا زنگ خطر را برای اخراج فلیک به صدا در آورده اند. نشریه کیکر نوشته است:" آیا فلیک مربی مناسبی در حال حاضر است؟" وبسایت تی - آنلاین" نیز تیتر زده است:" فلیک به جاده خاکی زده است، فولر باید هر چه زودتر او را برکنار کند." 

در حقیقت فلیک بیش از حد به سراغ تجربه گرایی رفته است و استفاده پرشمار از بازیکنان جدید و تغییرات مداوم در ترکیب باعث شده تا نتواند  به ایده ثابتی برسد. البته خود این مربی نگران به نظر نمی رسد و در صحبت های اخیرش گفته است :" ایده من برای این تیم همچنان مناسب است. پیش از این چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم. دوست دارم بازیها را ببریم و از باختن متنفر هستم." و ترشتگن دروازه بان تیم ملی آلمان گفت:" کاملا به فلیک اعتماد داریم."

لوتار ماتیوس اسطوره فوتبال آلمان نیز گفت:" فصلی طولانی بود اما برای کلمبیایی ها نیز همین طور بود. مشکل از رفتار تیم و شرایط ذهنی است. عدم اعتماد به نفس مشهود است. تغییرات زیادی انجام شد. فلیک به دنبال آزمون های مختلف است اما ننایج بدی گرفته است."

4125