پیشنهاد 90 میلیونی لیورپول برای هافبک رئال مادرید

پیشنهاد 90 میلیونی لیورپول برای هافبک رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه لیورپول پس از این‌که با حضور بلینگام جایگاه والورده در ترکیب رئال مادرید به خطر افتاده است به دنبال ارائه پیشنهادی برای جذب این هافبک اروگوئه ای است.

به گزارش فوتبالی، با توجه به تلاش تیم کلوپ برای جذب فدریکو والورده، باهم نگاهی به داغ ترین اخبار نقل و انتقالاتی تیم لیورپول می‌اندازیم :

لیورپول در حال آماده سازی پیشنهادی به ارزش 90 میلیون یورو برای جذب والورده هافبک تیم رئال مادرید است، بازیکنی که پس از جذب بلینگام هدف سابق لک لک ها ممکن است از ترکیب اصلی لوس بلانکوس دور بماند. (El Nacional) 

یورگن کلوپ تایید خود را برای ارسال پیشنهاد 55 میلیون یورویی برای شوآمنی دیگر هافبک رئال مادرید صادر کرده است. این هافبک فرانسوی تابستان گذشته مورد توجه لیورپول بود.  (El Nacional)

.

یوونتوس به اطلاع هر دو باشگاه چلسی و لیورپول رسانده که فدریکو کیزا وینگر این تیم با مبلغی حدود 60 میلیون یورو در دسترس است. (Gazzetta dello Sport)

.

با وجود پیشتازی آرسنال در رقابت جذب رومئو لاویا هافبک جوان تیم ساوتهمپتون، لیورپول هم‌چنان در رقابت جذب این بازیکن قرار دارد و ممکن است با ارائه پیشنهاد برای این هافبک بلژیکی جنگی نقل و انتقالاتی با آرسنال به راه بیاندازد. (Independent)

.

نیکولو بارلا هافبک تیم اینتر با وجود آگاه بودن از علاقه شخصی کلوپ به این انتقال، از علاقه تیم لیورپول به خود مطمئن نشده و آماده نخواهد بود تا در این تابستان برای جدایی به تیم اینتر فشار بیاورد. (Gazzetta dello Sport)

2102