لیورپول شانسی برای جذب ستاره رئال مادرید ندارد

لیورپول شانسی برای جذب ستاره رئال مادرید ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - فدریکو والورده، ستاره اروگوئه ای رئال مادرید بازیکنی است که در این تابستان مورد توجه برخی از تیم های بزرگ اروپایی مثل لیورپول قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، البته به نظر می رسد که رئال مادرید هیچ قصدی برای فروش فدریکو والورده ندارد چرا که در هفته های اخیر گفته شده بود که لیورپول پیشنهاد هایی هفتاد تا هشتاد میلیون یورویی به رئال مادرید برای خرید فدریکو والورده داده بود اما در نهایت رئال مادرید این پیشنهاد ها را رد کرده بود و فدریکو والورده را نگه داشته بود.

به گفته نیل جونز، خبرنگار نزدیک به باشگاه لیورپول، لک لک های آنفیلد دیگر نمی توانند پیشنهاد خود را برای خرید فدریکو والورده افزایش دهند و به این ترتیب هیچ شانسی برای خرید این بازیکن اروگوئه ای باقی نمی ماند. اگر لیورپول می خواهد پیشنهاد جدیدی برای خرید والورده بدهد باید چند بازیکن خود را به فروش برساند و مبلغ 200 میلیون یورو را به دست بیاورد و به این ترتیب دوباره به سراغ خرید والورده برود.

فدریکو والورده بازیکنی است که در سال های اخیر به خوبی در ترکیب رئال مادرید جا افتاده است و مدیران رئال قصدی برای فروش او با قیمتی که لیورپولی ها پیشنهاد داده اند، ندارند.

1471