برچسب 50 میلیون یورویی روی بازیکن موردنظر منچستریونایتد

برچسب 50 میلیون یورویی روی بازیکن موردنظر منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر برای فروش آندره اونانا، دروازه‌بان کامرونی خود حداقل 50 میلیون یورو درخواست کرده و احتمالاً منچستریونایتد در هفته آینده، پیشنهاد رسمی‌اش را ارائه دهد.

به گزارش فوتبالی، آندره اونانا گزینه اصلی اریک تن هاگ برای حفاظت از دروازه منچستریونایتد است. در حالی که اریک تن هاگ در گذشته اعلام کرده بود که دوست دارد هنوز از داوید دخیا برای فصل آینده استفاده کند، اما به نظر می رسد که این گلر 32 ساله در آستانه ترک الدترافورد قرار گرفته است. اگرچه در قرارداد داوید دخیا بندی وجود دارد که اجازه می دهد قراردادش تا یک فصل دیگر تمدید شود، اما فقط 6 روز دیگر تا پایان قرارداد این دروازه‌بان اسپانیایی باقی مانده و به احتمال فراوان، دخیا فصل آینده در تیم دیگری بازی خواهد کرد.

حالا گزینه جانشینی دخیا در شیاطین سرخ، اونانا است. اونانا سابقه کار کردن با اریک تن هاگ در آژاکس را دارد. همچنین به جز منچستریونایتد، باشگاه چلسی نیز به دنبال جذب اوست. اونانا در فصل اخیر نمایش بی نظیری در درون دروازه نراتزوری داشت و توانست همراه با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد، اما در فینال مغلوب سیتی شد و دستشان از جام کوتاه ماند.

حالا اینتر حداقل 50 میلیون یورو برای گلر کامرونی‌اش می خواهد.

4416