وقتی مثلث بی بی سی شش گل به تیم آلمانی زد

وقتی مثلث بی بی سی شش گل به تیم آلمانی زد

پایگاه خبری فوتبالی - فصل 2013/14 برای رئال مادرید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا یک فصل رویایی بود چرا که رئال مادرید توانست با اقتدار قهرمان شود و جام قهرمانی را پس از 12 سال ناکامی بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در فصل 2013/14 برای دهمین بار در تاریخ خودش قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد. مادریدی ها یک مسیر فوق العاده را برای قهرمان شدن در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2013/14 طی کردند. در مرحله حذفی، رئال مادرید با سه تیم آلمانی شالکه، بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ روبرو شد و در فینال هم رئال مادرید به مصاف اتلتیکو مادرید رفت.

در مرحله یک هشتم نهایی، رئال مادرید و شالکه به مصاف هم رفتند. بازی رفت در کشور آلمان و در ورزشگاه خانگی تیم شالکه برگزار می شد. رئال مادرید در آن بازی با درخشش مثلث خط حمله مخوف خود یعنی بی بی سی موفق شد با نتیجه شش بر یک شالکه را شکست دهد.

در آن بازی کریم بنزما دو گل، گرت بیل دو گل و کریستیانو رونالدو هم دو گل به ثمر رساند. آن فصل اولین فصل شکل گیری مثلث بی بی سی بود چرا که گرت بیل در تابستان 2013 از تاتنهام با مبلغی حدود 100 میلیون یورو به رئال مادرید پیوسته بود.

فصل 2013/14 اولین فصل حضور کارلو آنچلوتی در رئال مادرید بود و با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همراه شد.

1470