اطمینان لیورپول از جذب ستاره رئال مادرید

اطمینان لیورپول از جذب ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در چند روز آینده پیشنهاد 77 میلیون پوندی (90 میلیون یورو) خود را به رئال مادرید ارسال می کند تا فدریکو والورده را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ پس از نمایش بسیار ضعیف لیورپول در فصل 2022-23 و به اتمام رساندن فصل در رده پنجم و از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، به خوبی فهمید که یکی از مشکلات اصلی تیمش، خط هافبک است و باید برای آن راه حلی پیدا کند. البته سرمربی سابق دورتموند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خیلی زود دست به کار شد و توانست الکسیس مک آلیستر را با رقم 35 میلیون پوند از برایتون خریداری کند. مک آلیستر به همراه آرژانتین در جام جهانی 2022 قهرمان شد. کلوپ در ابتدای هفته نیز توانست دومینیک سوبوسلای را از لایپزیش با رقم 60 میلیون پوند به آنفیلد بیاورد و حالا منابع نزدیک به این باشگاه مدعی هستند که این سرمربی آلمانی به دنبال جذب یک هافبک دیگر نیز می باشد.

به نقل از منبع اسپانیایی، ناسیونال، پیشنهاد قبلی تیم مرسی سایدی به رقم 80 میلیون یورو توسط پرز رد شد و حالا لیورپول با پیشنهاد 90 میلیون یورویی به میز مذاکره بازخواهد گشت و متقاعد شده‌اند که می توانند با این پیشنهاد، فدریکو والورده را بخرند. البته ناسیونال مدعی است که حتی در صورت رد شدن این پیشنهاد هم، باز هم لیورپول با پیشنهادی بهتر باز خواهد گشت، چون به هر صورت می خواهند والورده را بخرند.

4416