روزهای روشن در انتظار چلسی

روزهای روشن در انتظار چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - انزو فرناندز هافبک 120 میلیون یورویی چلسی مدعی است که آن ها در فصل آینده می توانند اتفاقات فصل قبل را جبران کنند. 

به گزارش فوتبالی، چلسی در فصل گذشته یکی از بدترین سال های خودش را تجربه کرد. آن ها در ابتدا کار خود را زیر نظر توماس توخل شروع کردند، اما بعد از مدتی کوتاه، تاد بولی تصمیم گرفت که این سرمربی آلمانی را اخراج کند و گراهام پاتر را به عنوان جانشین او انتخاب کرد، اما انتخاب پاتر اصلاً به درد چلسی نخورد و بولی مجبور شد او را هم اخراج کند و فرانک لمپارد به صورت موقت سرمربی آبی های لندن شد که او نیز عملکردی افتضاح داشت. چلسی در فصل 2022-23 حتی نتوانست به 50 امتیاز برسد و بدترین فصل خود را در تاریخ لیگ برتر انگلیس تجربه کرد. حالا آن ها در فصل آینده زیر نظر پوچتینو کار خواهند کرد و بسیاری از بازیکنان این تیم تغییر کرده اند. 

انزو فرناندز به ایونینگ استاندارد گفت: "هدف اصلی ما در فصل جدید، فتح لیگ برتر انگلیس است. حالا ما یک سرمربی جدید داریم و باید بگویم که انتظارات از ما فرق کرده است. زمانی که من به چلسی پیوستم، همه چیز مشکل بود. تغییرات زیادی شکل گرفته بود و همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. می خواهیم یک تیم هجومی باشیم و البته در دفاع نیز خوب عمل کنیم."

4416