فرصت سوزی بزرگ مهاجم جوان تراکتور/ چه وقت برگردان بود آقای هاشم‌نژاد؟

فرصت سوزی بزرگ مهاجم جوان تراکتور/ چه وقت برگردان بود آقای هاشم‌نژاد؟

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی هاشم‌نژاد یک فرصت بسیار خوب گلزنی را در بازی با پرسپولیس از دست داد.

به گزارش فوتبالی، دیدار تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام(ره) تبریز با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. بردی که پرسپولیسی‌ها سر اشتباه مهلک حسین پورحمیدی به دست آوردند ولی این دروازه‌بان خوزستانی اگرچه مرتکب بزرگ‌ترین اشتباه بازی شد ولی تنها اشتباه‌کننده دیدار نبود.

اشتباهات خط دفاعی تراکتور به کنار، حرکات انفرادی و بازی احساسی مهره‌های هجومی تراکتور هم باعث شد تا چندین موقعیت گل از کف تیم تحت امر پاکو خمز خارج شود. یکی از این بازیکنان جوان و جویای نام مهدی هاشم‌نژاد است که البته باتوجه به سن و سالش شاید بتوان مدعی شد جو این بازی بزرگ، روی وی تاثیر خود را داشته است.

وینگر جوان گیلانی که از دقیقه ۶۶ به جای سیامک نعمتی وارد ترکیب تراکتور شد، خیلی زود می‌توانست به عنوان فرشته نجات تی‌تی‌ها معرفی شود. دقیقه ۶۸ بود که ارسال زیبای امیرحسین حسین‌زاده، هاشم‌نژاد را در موقعیتی بسیار عالی مقابل دروازه علیرضا بیرانوند قرار داد که وینگر ریزنقش قرمزها درحالی که می‌توانست راه‌های ساده‌تری را برای ضربه زدن به توپ استفاده کند؛ به یکباره تصمیم به ارائه کارهای نمایشی گرفت و اقدام به زدن ضربه برگردان کرد.

اما ضربه برگردان هاشم‌نژاد اصلا کیفیت لازمه را نداشت تا آه از نهاد تی‌تی‌های حاضر در ورزشگاه بلند شود. موقعیتی که هنوز هم برخی از طرفداران تراکتور در فضای هواداری به آن اشاره کرده و حسرتش را می‌خورند.

1997