دو ایرانی سرشناس، چهره‌های مشترک تراکتور - الشارجه (عکس)

دو ایرانی سرشناس، چهره‌های مشترک تراکتور - الشارجه (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکن سابق تراکتور، سابقه هم‌تیمی بودن در الشارجه را در کارنامه دارند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در آخرین قدم برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان الشارجه امارات خواهد بود. مسابقه‌ای که باید برنده داشته باشد و به همین جهت از حساسیت بالایی برخوردار است.

اما تقابل دو تیم تراکتور و الشارجه تداعی‌گر دو بازیکن مشترک تی‌تی‌ها با تیم بندرنشین اماراتی است. دو چهره فوتبالی سرشناس ایرانی که سابقه بازی برای الشارجه و تراکتور را در کارنامه دارند.

مسعود شجاعی و رسول خطیبی دو فوتبالیست ایرانی هستند که روزگاری باهم در تیم اماراتی هم‌تیمی بودند. سرمربی کنونی پیکان فصل فوتبالی ۲۰۰۷ - ۲۰۰۶ را در تیم سپیدپوش شارجه عضویت داشته و ۱۲ گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است.

مسعود شجاعی هم دو فصل فوتبالی در سال‌های ۲۰۰۶ الی ۲۰۰۸ در تیم بندرنشین اماراتی بازی کرده و وی در طول دو فصل بازی برای پادشاه امارات(لقب الشارجه) در ۴۰ بازی ۱۲ گل وارد دروازه حریفان کرده است.

جالب اینکه مسعود شجاعی و رسول خطیبی علاوه بر سابقه بازی برای تراکتور، سابقه سرمربیگری این تیم را هم داشته‌اند.

در دو دیداری که تراکتور و الشارجه دو سال قبل با هم داشتند، رسول خطیبی به عنوان سرمربی و مسعود شجاعی به عنوان کاپیتان تی‌تی‌ها مورد استقبال مسئولان این تیم اماراتی قرار گرفتند. حاصل این رویارویی برای تی‌تی‌ها یک برد و یک مساوی بود.

1997