لقب جالبی که مدافع رئال مادرید به ستاره بارسلونا داد

لقب جالبی که مدافع رئال مادرید به ستاره بارسلونا داد

پایگاه خبری فوتبالی - دنی کارواخال مدافع باسابقه رئال مادرید به تمجید از گاوی، جوان بااستعداد بارسلونا پرداخت و او را یک جواهر خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از چهارچوب دور مقدماتی رقابت های یورو 2024، تیم های نروژ و اسپانیا مقابل هم صف آرایی کردند. لاروخا برای قطعی کردن صعود خود به یورو 2024، نیاز به کسب پیروزی در این بازی داشت که در نهایت توانست با گل گاوی در دقیقه 49، به این هدف دست پیدا کند و حریفش را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. دنی کارواخال در پایان این بازی به تمجید از گلزن اسپانیا پرداخت.

به نقل از سایت گل، او درباره گاوی گفت: "بعضی وقت ها باید به خاطر بیاوریم که گاوی تنها 19 سال سن دارد و در ترکیب اصلی اسپانیا و بارسلونا بازی می کند. چیز زیادی برای گفتن نیست. او یک جواهر است."

این هافبک اسپانیایی در 11 بازی برای تیم ژاوی هرناندز در این فصل به میدان رفته و توانسته 2 گل نیز به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد. این جوان 19 ساله، تاکنون 25 بار موفق به پوشیدن پیراهن لاروخا شده و یکی از مهره های کلیدی تیم ملی اسپانیا محسوب می شود. گاوی در سال گذشته نیز موفق شد جایزه پسر طلایی اروپا را به دست بیاورد و حالا یکی از ناب ترین استعدادهای اروپا به شمار می رود."

4416