گل گهر سه - هوادار سه/ هوادار تسلیم نشد/ جشنواره گل در سیرجان ولی بدون برنده

گل گهر سه - هوادار سه/ هوادار تسلیم نشد/ جشنواره گل در سیرجان ولی بدون برنده

پایگاه خبری فوتبالی- گل گهر در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف هوادار رفت که این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید.

هفته هشتم لیگ برتر

شنبه 6 آبان

گل گهر - هوادار ساعت 17:30

ورزشگاه: شهید سلیمانی

تیم داوری: سعاد وفاپیشه، فرهاد مروجی، علیرضا طاهرخانی، میثم حیدری 

ترکیب گل‌گهر:

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، ابوالفضل رزاق‌پور، سامان فلاح، مهدی تیکدری، حمید بوحمدان، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، روبرتو تورس، سعید سحرخیران و مهدی ممی‌زاده

ترکیب هوادار:

علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مرتضی منصوری، محمد عباسی، محسن سفیدچقایی، محمد چهارمحالی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی

کارت زرد: 

علیرضا حقیقی (6) - کریم اسلامی (۴۵) - امین قاسمی نژاد (۵۰) - محمد عباسی (۲+۹۰)

مهدی تیکدری (۶۰) - علی اصغر عاشوری (۷۳) - مهران گلزاری (۳+۹۰) گل گهر

کارت قرمز: -

شرح گل: 

گل‌گهر یک - هوادار صفر (دقیقه ۲۰: سعید سحرخیزان): یک دفع ناقص از سوی مدافع هوادار باعث شد توپ پشت محوطه به سعید سحرخیزان برسد و این بازیکن با کنترل و یک شوت فوق العاده از بین سه مدافع دروازه تیم سابقش را فرو ریخت. 

گل گهر یک - هوادار یگ (دقیقه ۲۲: کریم اسلامی): تنها دو دقیقه پس از گل تیم میزبان، یک پاس عقب با سر از سوی گل‌گهری‌ها باعث شد توپ به محوطه بیاید و سامان فلاح به زمین خورد و روی اشتباه او کریم اسلامی با فرصت طلبی دروازه حریف را فرو ریخت. 

گل گهر دو - هوادار یک (دقیقه ۴۷: سعید سحرخیزان): بازیکن جوان گل گهر در حالی که دفاع هوادار هماهنگی لازم را نداشت در محوطه صاحب توپ شد و با کمی بردن توپ به سمت چپ، با پای چپ برای بار دوم دروازه حقیقی را باز کرد.

گل گهر دو - هوادار دو (دقیقه ۶۵: امین قاسمی نژاد): پاس عمقی داریوش شجاعیان لب خط به محسن سفیدچقایی رسید و پاس کات بک او را امین قاسمی نژاد به گل تبدیل کرد.


گل گهر سه - هوادار دو (دقیقه ۶۸: روبرتو تورس): در شرایطی که هواداری‌ها به اعلام ضربه ایستگاهی گرفته شده در نزدیکی محوطه معترض بودند، روبرتو تورس پشت توپ ایستاد و با یک شوت فوق العاده مستقیما توپ را درون دروازه حقیقی جای داد.


گل گهر سه - هوادار سه (دقیقه ۷۸: امین قاسمی نژاد): سانتر محمد چهارمحالی از روی ضربه ایستگاهی روی سر امین قاسمی نژاد نشست و هوادار برای سومین بار کار را به تساوی کشید.

نیمه اول:

دقیقه ۴: فرصت برای گل گهر که سعید سحرخیزان در محوطه جریمه با حقیقی و فریبرز گرامی برخورد کرد و توپ در اختیار دروازه‌بان هوادار قرار گرفت‌.

دقیقه ۱۴: شوت مهدی تیکدری نژاد با واکنش علیرصا حقیقی به کرنر رفت.

دقیقه ۳۷: ضربه سر علیزاده از بالای دروازه حقیقی بیرون رفت.

نیمه دوم:

دقیقه ۹۰: فرصت خطرناک گل گهر به طور خطرناک از جلوی پای بازیکن میزبان دور شد و در عین ناباوری گل نشد.

2636