یحیی گل‌محمدی: مهمترین 3 امتیاز در بازی مقابل هوادار است نه دربی!

یحیی گل‌محمدی: مهمترین 3 امتیاز در بازی مقابل هوادار است نه دربی!

پایگاه خبری فوتبالی- از همین حالا مشخص است که فردا یک بازی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز در انتظار پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که بعد از شکست دادن استقلال تاجیکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دیگر بردی نداشته و تقریبا 40 روزی می‌شود که با پیروزی قهر کرده و در 6 مسابقه اخیر خود به 4 تساوی و 2 شکست رضایت داده است فردا در یک مسابقه بسیار مهم باید به مصاف هوادار تحت هدایت محمود فکری برود و با توجه به پیشینه تقابل‌های این دو تیم در ورزشگاه آزادی که همواره به نفع هوادار بوده بدون شک پرسپولیسی‌ها کار چندان آسانی را مقابل هوادار ندارند.

یحیی گل‌محمدی که در این روزها حسابی به واسطه عملکرد پرسپولیس مورد انتقاد قرار گرفته در نشست پیش از بازی با هوادار اذعان داشته که تقابل با هوادار و 3 امتیاز این مسابقه مهمترین 3 امتیاز فصل را به همراه دارد و هرگز تا بعد از این مسابقه به دربی  فکر نمی‌کند. 

گل‌محمدی که خودش به عنوان سرمربی پرسپولیس یک بار در برابر محمود فکری که در آن مقطع هدایت استقلال را برعهده داشت به نتیجه بهتر از مساوی نرسید می‌داند که نتیجه بازی فردا چقدر در روند تیمش تاثیرگذار خواهد بود.

9098