واکنش ستاره هلندی بارسلونا به شکست در دربی کاتالونیا

واکنش ستاره هلندی بارسلونا به شکست در دربی کاتالونیا

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ ستاره هلندی بارسلونا تاکید کرد که آن ها کاملاً شایسته شکست چهار بر دو مقابل خیرونا بودند. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب تیم های بارسلونا و خیرونا از چهارچوب هفته شانزدهم لالیگا در ورزشگاه المپیک کمپانیز به مصاف هم رفتند که در پایان، خیرونا موفق شد با نتیجه چهار بر دو، بلوگرانا را در زمینش شکست دهد و دومین شکست خانگی بارسلونا را به ژاوی هرناندز تحمیل کند. بارسلونا در این بازی 31 شوت زد، اما در پایان اسیر ضد حملات خیرونا شد. با این نتیجه، بارسا 34 امتیازی باقی ماند و حالا خیرونا با 41 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد. 

فرنکی دی یونگ ستاره هلندی در مصاحبه با مارکا گفت: "شکست بسیار تلخی بود و هضم کردن آن برای من مشکل است. اصلاً خوب بازی نکردیم و خیرونا تیم برتر میدان بود و کاملاً تقصیر خود ما بود. بازیکنان بارسلونا در سطحی که باید بازی می کردند، نبودند. در مواقعی که توپ را در اختیار داشتیم، کاملاً سردرگم بودیم. البته خودم نیز اصلاً خوب بازی نکردم. حالا 7 امتیاز عقب هستیم، اما بیش تر از نصف فصل هنوز باقی مانده و باید بهتر شویم. باید نقاط ضعف خودمان را پوشش دهیم."

4416