گزارش هفتگی؛ لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟

گزارش هفتگی؛ لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟

پایگاه خبری فوتبالی- مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت. 

به گزارش فوتبالی، گزارش این هفته با لیگ ستارگان قطر آغاز می شود. السد در حضور کامل محمد امین حزباوی با نتیجه سه بر یک الدحیل را شکست داد. اما در بازی معوقه هفته ششم، السد به مصاف العربی رفت و با یک گل پیروز شد. حزباوی در این دیدار هم به طور کامل بازی کرد. السد با 28 امتیاز تا پایان هفته نهم در صدر جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

اللهیار صیادمنش (هال سیتی)

هال سیتی در غیاب اللهیار صیادمنش موفق شد با دو گل میدلزبور را شکست دهد. اما در هفته بیست و دوم چمپیونشیپ هال سیتی میزبان کاردیف بود و با سه گل از سد میهمانش عبور کرد. صیادمنش همانند بازی قبل در لیست تیمش حضور نداشت. هال سیتی با 36 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

مهدی طارمی (پورتو)

در هفته آخر لیگ قهرمانان اروپا پورتو میزبان شاختار دونتسک بود و با نتیجه پر گل پنج بر سه حریفش را شکست داد. مهدی طارمی 90 دقیقه در زمین حضور داشت و گل سوم تیمش را به ثمر رساند. اما در حساس ترین بازی هفته چهاردهم لیگ پرتغال، پورتو شب گذشته به مصاف اسپورتینگ رفت و با دو گل شکست خورد. طارمی به طور کامل بازی کرد. پورتو با 31 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آ.ا.ک آتن)

آ.ا.ک آتن در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ اروپا میهمان آژاکس بود و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. احسان حاج صفی به طور کامل در زمین حضور داشت و میلاد محمدی در دقیقه 1+90 وارد زمین شد. آ.ا.ک آتن با 4 امتیاز در رده آخر گروه B قرار گرفت. اما در هفته چهاردهم سوپر لیگ یونان آ.ا.ک آتن میهمان پانه تولیکوس بود که این دیدار با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید. میلاد محمدی 87 دقیقه در زمین حضور داشت و احسان حاج صفی هم در این دیدار نیمکت نشین بود. 

صادق محرمی (دیناموزاگرب)

دینامو زاگرب در هفته ششم لیگ کنفرانس اروپا با سه گل از سد بالکانی عبور کرد. صادق محرمی از دقیقه 43 وارد بازی شد. دیناموزاگرب با 9 امتیاز در رده دوم جدول گروه C قرار گرفت. اما در هفته نوزدهم لیگ برتر کرواسی به مصاف هایدوک اسپلیت صدرنشین رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. محرمی در این دیدار نیمکت نشین بود. دینامو زاگرب با 34 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

مهدی قایدی (اتحاد کلبا)

اتحاد کلبا در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر امارات با نتیجه دو بر یک مقابل الوصل شکست خورد. مهدی قایدی 90 دقیقه در زمین حضور داشت. اتحاد کلبا با 12 امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر امارات قرار دارد.

احمد نوراللهی (الوحده)

الوحده در حضور 73 دقیقه‌ای احمد نوراللهی موفق شد با دو گل العین را شکست دهد. نوراللهی پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. الوحده تا پایان هفته یازدهم لیگ برتر امارات با 20 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

کریم انصاری فرد (اومونیا)

اومونیا و کارمیوتیسا در هفته پانزدهم لیگ برتر قبرس به مصاف هم رفتند و یاران کریم انصاری فرد با نتیجه دو بر یک پیروز شدند. انصاری فرد از دقیقه 82 وارد زمین شد. اومونیا با 32 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر قبرس قرار دارد.

علی علیپور (ژیل ویسنته)

ژیل ویسنته در حضور کامل علی علیپور با سه گل مقابل آروکا شکست خورد. ژیل ویسنته با 12 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

علی قلی زاده (لخ پوزنان)

لخ پوزنان در هفته نوزدهم لیگ برتر لهستان به تساوی 2 - 2 مقابل رادومیاک دست یافت. علی قلی زاده در این دیدار نیمکت نشین بود. لخ پوزنان در رده سوم جدول این رقابت ها قرار دارد.

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

در چارچوب رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر هلند میهمان هراکلس بود و با نتیچه چهار بر صفر پیروز شد. علیرضا جهانبخش که چند هفته به دلیل مصدومیت غایب بود، در این دیدار فرصت بازی پیدا نکرد. فاینورد با 38 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. 

سامان قدوس (برنتفورد)

برنتفورد در شرایطی با نتیجه دو بر یک مغلوب استون ویلا شد که سامان قدوس 90 دقیقه در زمین حضور داشت. تک گل برنتفورد روی ارسال قدوس از ضربه کرنر به ثمر رسید. برنتفورد با 19 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. 

امیر عابدزاده (ماریتیمو)

ماریتیمو در شبی که امیر عابدزاده را درون دروازه خود داشت، با یک گل فیرنسه را شکست داد. ماریتیمو با این برد 25 امتیازی شد و همچنان در رده چهارم قرار دارد.

سردار آزمون (آ.اس.رم)

در هفته شانزدهم سری آ ایتالیا آ.اس.رم میهمان بولونیا بود و با دو گل شکست خورد. سردار آزمون در دقیقه 64 وارد زمین شد. رم با این شکست به رده هفتم سقوط کرد.

گزارش از علیرضا آذربرزین/ پایگاه خبری فوتبالی

2636