شکست خوردن سرمایه‌گذاری 30 میلیونی رونالدو در منچستر

شکست خوردن سرمایه‌گذاری 30 میلیونی رونالدو در منچستر

پایگاه خبری فوتبالی - دنیای تجارت آن طور که به نظر می رسد هم ساده نیست و گاهی ممکن است که سرمایه گذاری ها شکست بخورند و فوق ستاره ای نظیر کریستیانو رونالدو  هم به خوبی این را می داند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در زمینه های مختلفی سرمایه گذاری کرده که یکی از انها گروه هتل های "پیستانا سی آر سون" است. در حقیقت این هتل ها شعب مختلفی در سراسر اروپا دارند که با استقبال خوبی همراه شده اند اما یکی از این سرمایه گذاری ها به یک فاجعه کامل تبدیل شده است. 

کریستیانو رونالدو برای ساخت یک هتل شیک در شهر منچستر با ارزش 31 میلیون یورو آماده می شد. کریستیانو در سال 2020، برنامه ریزی را برای ساخت این هتل آغاز کرد. هتلی که 151 اتاق و همه امکانات ممکن را دارد و در مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل قرار بود که بیش از 900 کارمند داشته باشد و حدود 64 میلیون یورو به اقتصاد منطقه سود برساند. 

ساخت و ساز قرار بود که در یک ساختمان قدیمی آغاز شود و این ساختمان بازسازی شود اما این پروژه شکست خورده است. در حقیقت با وجود کسب مجوزهای اولیه برای ساخت و ساز، از سال 2020 تا کنون هیچ پیشرفتی در این طرح حاصل نشده است. 

زمان مجوزی که از شهرداری منچستر برای ساخت و ساز گرفته شده بود، رو به اتمام است آن هم در حالی که هیچ خبری از ساخت و ساز نیست و ساختمانی که قرار بود هتل در آن ساخته شود، عملا به یک مخروبه تبدیل شده است.

رونالدو در دوره دومش در منچستریونایتد با خاطره خوشی از این تیم جدا نشد و حالا به نظر می رسد که  به هم خوردن سرمایه گذاری او در شهر منچستر باعث شده تا خاطره بسیار بدی از این شهر در خاطرش بماند.

4125