آیا مالک جدید منچستریونایتد مایل به همکاری با تن هاگ است؟

آیا مالک جدید منچستریونایتد مایل به همکاری با تن هاگ است؟

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد راجع به وضعیتش در الدترافورد پس از آمدن شرکت INEOS صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، هفته قبل به صورت رسمی، سر جیم رتکلیف و گروه INEOS موفق شدند که 25 درصد از مالکیت باشگاه منچستریونایتد را به دست بیاورند. شیاطین سرخ در این فصل از نظر نتیجه واقعاً بی ثبات بوده اند و همین موضوع باعث متزلزل شدن جایگاه تن هاگ شده است، اما این سرمربی هلندی به آینده کاری خود در انگلستان خوشبین است. 

به نقل از سایت گل، منچستریونایتد امشب از ساعت 21 به وقت تهران از چهارچوب هفته بیستم لیگ برتر انگلیس مهمان ناتینگهام فارست است. تن هاگ به خبرنگاران گفت: "همانطور که می دانید، ما تقویم بسیار فشرده ای داریم و فعلاً وقت نکرده ام تا با مالکان جدید صحبت کنم، اما زمان این کار نیز فرا خواهد رسید و من منتظر جلسه ام با آن ها هستم. آن ها می خواهند با من کار کنند و من نیز می خواهم در منچستریونایتد بمانم. مطمئنم که به زودی جلسات و دیدارهایی با آن ها خواهم داشت. فعلاً روی بازی های تیم تمرکز کرده ام و نمی خواهم در حال حاضر، چیزی مرا از راه اصلی دور کند. فکر می کنم آمدن گروه INEOS نکته مثبتی باشد."

4416