یانکوویچ: انتظارات از چین زیاد است/ بحران فنی نداریم

یانکوویچ: انتظارات از چین زیاد است/ بحران فنی نداریم

پایگاه خبری فوتبالی- الکساندر یانکوویچ صربستانی، سرمربی تیم ملی چین، پیش از اولین بازی خود در جام ملت های آسیا گفت: با وجود غیبت های ناشی از مصدومیت، بحران فنی نداریم.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی چین امروز شنبه در هفته نخست گروه اول که تیم های قطر و لبنان هم در آن حضور دارند، به مصاف تیم ملی تاجیکستان می رود.

یانکوویچ در کنفرانس قبل از بازی گفت: "در دوره اخیر با تیم چین عملکرد خوبی داشتیم و امیدواریم در طول مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشیم، انتظارات زیادی در نتایج تیم چین وجود دارد، اما واقعیت فوتبال فقط در زمین می ماند."

وی ادامه داد: "ما تمرکز زیادی روی مسائل تاکتیکی داریم و بازیکنان را از نظر جسمی و روحی قبل از رویداد بزرگ اینجا در قطر آماده می کنیم. اکنون هیچ رازی در فوتبال وجود ندارد و ما همه چیز را در مورد تیم ملی تاجیکستان می دانیم و آنها نیز همه چیز را در مورد ما می دانند."

او توضیح داد: "بازی اول همیشه به دلیل تاثیر روانی روی اعضای تیم در طول مسابقات مهم است. نمی توانم نحوه بازی تیم را در بازی فردا اعلام کنم و بعد از بازی در مورد آن صحبت خواهم کرد."

یانکوویچ در پایان خاطرنشان کرد: "ما روی هر مسابقه به صورت جداگانه تمرکز می کنیم و هر سه روز یک بازی در انتظار ما است و این امر در تورنمنت های ترکیبی معمول است. ما به بازیکنان فعلی اعتماد داریم و با وجود غیبت های ناشی از مصدومیت، بحران فنی نداریم."

2636