مشخص شدن دستمزد فلیک در بارسلونا؛ نصف ژاوی!

مشخص شدن دستمزد فلیک در بارسلونا؛ نصف ژاوی!

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک سرمربی آینده بارسلونا در حال حاضر وارد اسپانیا شده است.

به گزارش فوتبالی، به محض این که مدیران بارسلونا  برای فسخ قرارداد ژاوی و دستیارانش به توافق برسند، استخدام فلیک را رسما اعلام خواهند کرد. سرمربی سابق بایرن مونیخ امیدوار است که هر چه زودتر قرارداد جدیدش را امضا کند و کارش را برای فصل جدید آغاز کند. در واقع این مربی نمی خواهد وقت را هدر بدهد و می خواهد بارسا را به بهترین شکل برای فصل جدید آماده کند. 

آس گزارش داده است که فلیک برای پیوستن به بارسلونا حاضر شده تا دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش بدهد. دستمزد این مربی به صورت خالص، سالانه سه میلیون یورو خواهد بود که البته پاداش های قابل توجهی در قرارداد او گنجانده شده است. این مربی در صورت قهرمانی چمپیونزلیگ یک میلیون یورو و در صورت قهرمانی لالیگا 750 هزار یورو پاداش خواهد گرفت. 

ژاوی هرناندز در بارسلونا سالی شش میلیون یورو به صورت خالص دستمزد می گرفت و دستمزد فلیک نصف او خواهد بود. البته در قرارداد ژاوی نیز پاداش 300 هزار یورویی برای بردن چمپیونزلیگ و 150 هزار یورویی برای بردن لالیگا وجود داشت. 

فلیک به علت مشکلات مالی بارسلونا پذیرفت که فقط دو دستیار در کادرش داشته باشد و تونی تاپالوویچ و مارکوس سورگ تنها دستیاران او خواهد بود. دستیار سوم او نیز قرار است که یکی از بازیکنان سابق با تسلط به دو زبان آلمانی و اسپانیایی باشد که تیاگو آلکانتارا و خاوی مارتینز برخی گزینه ها هستند. ژاوی در دو سال و نیم حضورش در بارسلونا، هشت دستیار داشت اما فلیک حداکثر سه دستیار خواهد داشت. 

4125