پیراهن جدید تیم ملی آلمان رکورد شکست؛ پرفروش‌ترین پیراهن تاریخ

پیراهن جدید تیم ملی آلمان رکورد شکست؛ پرفروش‌ترین پیراهن تاریخ

پایگاه خبری فوتبالی - آلمان در دومین بازی خود در یورو در مقابل مجارستان با پیراهنی متفاوت ظاهر شد، لباسی که البته در میان هواداران خیلی محبوب است.

به گزارش فوتبالی، زمانی که آدیداس از پیراهن دوم تیم ملی آلمان در یورو 2024 رونمایی کرد، برخی تصور می کردند که این پیراهن با استقبال مواجه نشود اما حالا مشخص شده است که این پیراهن به پرفروش ترین پیراهن تاریخ تیم ملی آلمان تبدیل شده است.  اولیویر بروگن سخنگوی آدیداس با تایید این خبر گفت :" این پیراهن، پرفروش ترین پیراهن خارج از خانه تاریخ تیم ملی آلمان بوده است." 

بیشترین درخواست نیز مربوط به شماره پیراهن کروس یعنی عدد هشت بوده است. کروس سه ماه پیش تصمیم گرفت که به تیم ملی آلمان برگردد که از زمان بازگشتش، ژرمن ها پنج برد متوالی داشته اند و ناکامی های سالهای اخیرشان را به دست فراموشی سپرده اند. در حقیقت آلمان با شروعی طوفانی به یکی از مدعیان جدی قهرمانی یورو تبدیل شده و می خواهد طلسم قهرمان نشدن میزبان در خانه خود را بشکند. ژرمن ها با کسب یک امتیاز در بازی پایانی مقابل سوییس می توانند به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کنند و احتمالا ناگلسمن در ان بازی به شمار زیادی از بازیکنان فیکس تیمش استراحت بدهد.

4125