یکی از نزدیکان هلدینگ خلیج فارس: به دنبال سرمربی بزرگ خارجی برای استقلال هستیم/ نکونام در استقلال نمی‌ماند

یکی از نزدیکان هلدینگ خلیج فارس: به دنبال سرمربی بزرگ خارجی برای استقلال هستیم/ نکونام در استقلال نمی‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی- در حالیکه هنوز رسانه های رسمی باشگاه استقلال، خبر رسمی ماندن جواد نکونام را در پست سرمربیگری باشگاه استقلال نداده اند، موجی به راه افتاده که سرمربی فصل پیش استقلال در این تیم ماندنی شده است.

به گزارش فوتبالی، در حالیکه دیروز خبرگزاری ها خبر داده بودند که کار استقلال و نکونام به پایان رسیده است، اما امروز یکی از خبرگزاری ها خبر داد که مجوز کار نکونام صادر شده و او در استقلال ماندنی شده است.

پیگیری های فوتبالی نشان می دهد که یکی از نزدیکان نکونام، خبر ماندن او را به آن خبرگزاری داده تا موجی از ماندن نکونام در استقلال، به راه بیفتد و هواداران منتقد نکونام که تعدادشان زیاد است، ناامید شوند. فوتبالی در پیگیری و تماس با هلدینگ خلیج فارس به اطلاعات جدیدی دست پیدا کرده است که نشان می دهد هنوز نکونام در استقلال ماندنی نشده است.

یکی از نزدیکان هلدینگ خلیج فارس به فوتبالی گفت: "هلدینگ خلیج فارس به دنبال سرمربی بزرگ خارجی برای استقلال است و نکونام قطعا  فصل آینده در استقلال نخواهد بود. رقبا در حال گرفتن سرمربیان بزرگ خارجی هستند و استقلال هم باید سرمربی بزرگ خارجی بگیرد. با توجه به اینکه اخبار رسمی را باید رسانه های باشگاه استقلال و هلدینگ خلیج فارس منتشر کنند، هنوز خبر ماندن کسی در استقلال منتشر نشده است. هواداران از رسانه های رسمی پیگیر اخبار رسمی در استقلال باشند. در روزهای گذشته هلدینگ با دو گزینه خارجی مذاکره کرده و چون اخبار این مذاکره به گوش دوستان رسیده است، امروز چنین خبری منتشر شد تا فضا را به نفع خودشان کنند." 

باید دید در ادامه چه اتفاقی می افتد و در نهایت هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال چه تصمیمی برای سرمربیگری استقلال می گیرند.

1359