پیشنهاد خیره‌کننده پاریسن ژرمن به وینیسیوس

پیشنهاد خیره‌کننده پاریسن ژرمن به وینیسیوس

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن به وینیسیوس جونیور پیشنهاد 250 میلیون یورویی ارائه داده که البته با مخالفت ستاره برزیلی رئال مادرید همراه شد.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه به صورت رسمی از پی اس جی جدا شد و قرار است به زودی راهی رئال مادرید شود. حالا سران باشگاه فرانسوی به دنبال یک جانشین مناسب برای امباپه هستند و برای این کار، تماس هایی با وینیسیوس جونیور وینگر رئال مادرید انجام داده اند. 

مالکان قطری پی اس جی به وینی جونیور قراردادی پنج ساله به ارزش 250 میلیون یورو (50 میلیون یورو در هر فصل) به اضافه پاداش پیشنهاد داده بودند. داستان در همین جا خاتمه نمی یابد، در ادامه پی اس جی می خواست 100% حق تصویر وینیسیوس را به خود این بازیکن دهد و همچنین این فوق ستاره برزیلی قرار بود یک سفیر در قطر شود، دقیقاً همان کاری که پاریسن ژرمن با نیمار و امباپه انجام داد.

اما ترک کردن رئال مادرید هرگز یک گزینه برای وینیسیوس نبوده و حتی به مدیر برنامه هایش گفته: "نه 50 میلیون نه 500 میلیون یورو باعث می شود که من از رئال مادرید جدا شوم."

یک منبع نزدیک به وینیسیوس هم گفته: "او در مادرید خوشحال است و حس می کند فردی مهم در آن باشگاه است و برای بازی کردن در کنار امباپه روزشماری می کند."

4416