ادعای خبرنگار ایتالیایی: ماتزاری به پرسپولیس نمی‌رود! (عکس)

ادعای خبرنگار ایتالیایی: ماتزاری به پرسپولیس نمی‌رود! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – در شرایطی که دیشب خبر قطعی شدن حضور والتر ماتزاری در پرسپولیس منتشر شده بود، حالا یک خبرنگار ایتالیایی دیگر مدعی شده که شاید این مربی به ایران نیاید!

به گزارش فوتبالی، برای اولین بار جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار مطرح ایتالیایی اعلام کرد که والتر ماتزاری سرمربی سابق ناپولی برای هدایت پرسپولیس به ایران سفر خواهد کرد تا جانشین اوسمار ویرا شده و قهرمان فصل گذشته فوتبال ایران را هدایت کند و در ادامه رسانه‌های ایتالیایی هم این خبر را منعکس کردند .

این خبر در ایران هم بازتاب زیادی داشت و حتی خبرگزاری ایسنا دیشب از نهایی شدن این انتقال نوشت و مدعی شد ماتزاری روز شنبه به تهران سفر می‌کند تا قرارداد نهایی خود را منعقد کند. موضوعی که روی فشار هواداران استقلال به مدیران هولدینگ خلیج فارس برای استخدام یک سرمربی خارجی، تاثیرگذار بود.

اما در حالی که همه منتظر حضور ماتزاری و رونمایی از وی در پایتخت بودند، امروز نیکولو اسکیرا خبرنگار ایتالیایی مدعی شده این اتفاق نخواهد افتاد. اسکیرا نوشته والتر ماتزاری سرمربی جدید پرسپولیس نخواهد بود و سه گزینه دیگر برای جانشینی اوسمار ویرا وجود دارد.

هنوز دلیل این قضیه مشخص نشده اما طبق ادعای خبرگزاری آنا، از شب گذشته شایعاتی مطرح شده که برخی از مدیر برنامه‌ها در ایران در مورد کشورمان به ماتزرای اخبار منفی داده و باعث شده‌اند تا او از حضور در  ایران پشیمان شود.ضمن اینکه شاید به دلیل دخالت دلالان در امور انتخاب سرمربی برای پرسپولیس، درز خبر منتفی شدن مربی ایتالیایی به ایران بی‌دلیل نباشد و این احتمال وجود دارد مدیران پرسپولیس برای اینکه در آرامش بیشتری به مذاکرات خود ادامه دهند قضیه را منتفی‌شده اعلام کرده باشند. 

حالا باید منتظر ماند و دید که نهایتا تکلیف نیمکت پرسپولیس چه خواهد شد.

1997