ستاره‌های جوان آکادمی بایرن مونیخ به صورت قرضی جدا می‌شوند

ستاره‌های جوان آکادمی بایرن مونیخ به صورت قرضی جدا می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی- فرانس کراتزیگ و پُل وانر، ۲ ستاره جوان و آلمانی بایرن مونیخ، این باشگاه را به مقاصد اشتوتگارت و هایدنهایم در بوندسلیگا ترک خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، طبق اخبار آخرین اخبار از نشریه بیلد آلمان، فرانس کراتزیگ، مدافع چپ جوان و ۲۱ ساله بایرن مونیخ، به خروج از باشگاه خود بسیار نزدیک است. این مدافع کناری، فصل گذشته پس از درخشش در تور پیش‌‌فصل، به طور مداوم با تیم بزرگسالان تمرین می‌کرد. کراتزیگ اما فرصت چندانی برای نشان‌دادن استعدادهای ناب خود پیدا نکرد و در نیم‌فصل دوم به طور قرضی در اتریش بازی می‌کرد.

اکنون او در آستانه امضای قرارداد پیوستن به اشتوتگارت به صورت قرضی و به مدت یک سال است. به گزارش کری هاو از نشریه اسکای آلمان، فقط توافق بر سر جزئیات این قرارداد باقی مانده است. این اختلاف نظر مربوط به بند بازخریدی‌ است که مدیران بایرن مونیخ می‌خواهند در قرارداد او جای دهند، اما مدیران اشتوتگارت تمایل دارند تسلط کامل بر آینده کراتزیگ داشته باشند. اشتوتگارت به کراتزیگ درباره نقش خود به عنوان جانشین ماکسیمیلیان میتلشتات، مدافع چپ محبوب یولیان ناگلزمن در تیم ملی آلمان، توضیح داده و اکنون، همه‌چیز در آستانه نهایی‌شدن است.

خروجی جوان دیگر بایرن مونیخ، پل وانر است. او که در سن ۱۶ سالگی اولین بازی خود را برای باواریایی‌ها انجام داد، فصل گذشته را به طور قرضی در الورزبرگ آلمان بازی می‌کرد و توانست در ۲۸ بازی آمار خوبی از خود به جای بگذارد و همه را تحت تاثیر قرار دهد. به سرعت مشخص شد که او باید قدم بعدی را در لیگ باکیفیت‌تری بردارد.

تنها گزینه‌ی روی میز برای آینده‌ی پل وانر از سوی بایرن مونیخ، انتقال قرضی به هایدنهایم است. این وینگر چپ‌پا از برترین استعدادهای آلمان شناخته می‌شود.

1428