بازار راکد باعث کاهش قیمت 50 میلیونی ستاره ناپولی شد

بازار راکد باعث کاهش قیمت 50 میلیونی ستاره ناپولی شد

پایگاه خبری فوتبالی – ویکتور اوسیمهن، مهاجم ناپولی، به دنبال جدایی از تیمش در تابستان امسال است و حالا تیم ایتالیایی به دلیل کمبود تیم های علاقه مند، قیمت درخواستی اش را برای فروش او کاهش داده است.

به گزارش فوتبالی، به دنیال مخالفت ها و مشکلاتی که بین ناپولی و اوسیمهن به وجود آمد، مهاجم نیجریه ای به فکر جدایی از این تیم درتابستان امسال افتاده بود و تیم ایتالیایی نیز در نتیجه آن، برچسب قیمتی هنگفت 150 میلیون یورویی را بر روی مهاجم خود نهاد. به نقل از کالچو مرکاتو، ناپولی قیمت درخواستی خود برای اوسیمهن را به 100 میلیون یورو کاهش داده است تا توجه تیم های بزرگ را به مهاجم خود بیشتر کند. تیم های زیادی در این تابستان به جذب اوسیمهن در این فصل علاقه نشان داده اند اما حتی تیم های متمولی مانند چلسی و پاری سن ژرمن نیز پس از اطلاع از مبلغ سنگین درخواستی ناپولی برای مهاجم خود، از تلاش برای انجام این انتقال دست کشیدند اما با توجه به کاهش قیمت قابل توجه او، ممکن است علاقه این تیم ها به مهاجم نیجریه ای از سر گرفته شود. 

پیشتر گزارش شده بود که تیم الاهلی مایل است تا بند فسخ فعلی این بازیکن را پرداخت کند تا بتواند با تیم هایی مانند الهلال و النصر رقابت کند. 

خود اوسیمهن اطمینان دارد که نمی‌خواهد در فراتر از این تابستان به حضور خود در ناپولی ادامه دهد و امیدوار است که این کاهش قیمت باعث هموارتر شدن مسیر خروج او از سری آ شود.

2102