واکنش بازیکن 41 ساله به حذف شدن از یورو 2024

واکنش بازیکن 41 ساله به حذف شدن از یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - په په مدافع 41 ساله تیم ملی پرتغال پس از این که پرتغالی ها در ضربات پنالتی مقابل تیم ملی فرانسه شکست خوردند و از دور رقابت های یورو 2024 کنار رفتند، بسیار ناراحت شد و نتوانست احساسات خودش را کنترل کند و گریه کرد.

به گزارش فوتبالی ، په په پس از پایان این بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت:" سطحی که ما از خودمان نشان دادیم به شکلی بود که حق ما بیشتر از چیزی بود که حالا نصیب ما شده است. متاسفانه فوتبال به این شکل است. چند روز پیش به خاطر حذف اسلوونی خوشحال بودیم اما حالا ناراحت هستیم. در این شرایط پیدا کردن کلمات برای حرف زدن و توصیف شیوه عملکردمان دشوار است."

په په در ادامه افزود:" در این بازی شانس هایی برای باز کردن دروازه فرانسه داشتیم. به طور کلی خوب بازی کردیم اما در ضربات پنالتی بد شانس بودیم. به هم‌تیمی هایم تبریک می گویم. ما درون زمین کار هایی که سرمربی از ما خواسته بود را توانستیم اجرا کنیم و به سختی جنگیدیم."

باید دید که په په چه زمانی قصد خداحافظی از فوتبال را دارند. برخی ها گمانه زنی کرده اند که او به زودی از تیم ملی پرتغال خداحافظی خواهد کرد و گریه هایش هم به خاطر خداحافظی بوده است.

1471