سه ستاره‌ای که به طور کامل کارشان در یورو تمام شد

سه ستاره‌ای که به طور کامل کارشان در یورو تمام شد

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس، لوکا مودریچ و کریستیانو رونالدو سه ستاره ای هستند که دیگر کارشان در ادوار یورو تمام شده است و در یوروی بعدی حضور نخواهند داشت.

به گزارش فوتبالی ، کروس، مودریچ و رونالدو هر سه از یورو 2024 حذف شدند و نتوانستند که در این تورنمنت توفیقی داشته باشند و حالا این بازی ها برای آن ها به طور کامل به پایان رسیده است.

لوکا مودریچ به همراه تیم ملی کرواسی از دور گروهی نتوانست صعود کند و همان جا کار برای کروات ها تمام شد. مودریچ 38 سال سن دارد و در اواخر دوران حرفه ای خود قرار گرفته است.

تیم ملی آلمان به همراه تونی کروس که میزبان رقابت ها بود، در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیم ملی اسپانیا با نتیجه دو بر یک شکست خورد و از رقابت ها حذف شد. تونی کروس به طور کلی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است و به این ترتیب دیگر او را هم در یوروی بعدی نخواهیم دید.

کریستیانو رونالدو به همراه تیم ملی پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 مقابل تیم ملی فرانسه در ضربات پنالتی شکست خورد و حذف شد. رونالدو خودش هم گفته است که این دوره از بازی های یورو، دیگر آخرین حضور او در این رقابت ها بوده است.

1470