دو مشتری عربستانی برای اسطوره منچستریونایتد

دو مشتری عربستانی برای اسطوره منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - داوید دخیا دروازه بان سابق منچستریونایتد در حال مذاکره با دو باشگاه عربستانی است تا پس از وقفه ای یک ساله به فوتبال برگردد.

به گزارش فوتبالی، دخیا در تابستان 2023 با اتمام قراردادش از منچستریونایتد جدا شد و تصمیم گرفت که قراردادش را تمدید نکند. این بازیکن که بیش از یک سال از میادین دور بود، حالا به گفته رودی گالتی خبرنگار ایتالیایی مذاکراتی با الشباب و یک باشگاه عربستانی دیگر داشته تا دوباره به فوتبال برگردد.

کاپیتان سابق منچستریونایتد در تابستان گذشته پس از 12 سال از منچستریونایتد جدا شد. وی در 21 سالگی از اتلتیکو به این تیم ملحق شده بود. دخیا به بازیکنی محبوب در میان هواداران تبدیل شده بود اما در نهایت یونایتد تصمیم گرفت که قراردادش را تمدید نکند. 

دخیا یکی از بهترین دروازه بان های لیگ انگلیس در پانزده سال اخیر بوده که دو بار به دستکش طلایی دست پیدا کرده و  پنج بار در تیم برتر فصل قرار گرفته است. وی چهار بار هم به عنوان بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد برگزیده شده است. 

دخیا یک سال است که بازی نکرده اما به نظر می رصد که قصد بازنشستگی را ندارد و می خواهد به فوتبال ادامه بدهد. او در لیگ عربستان همچنان مشتریان خوبی دارد. سال گذشته النصر به دنبال خرید دروازه بان سابق تیم ملی اسپانیا بود و حالا باشگاه های عربستانی دیگری به سراغ او رفته اند.

4125