گزارش روز؛ پست جدید سعید فتاحی در فدراسیون جانبازان و توانیابان؛ رییس فدراسیون: هنوز چیزی ثابت نشده!

گزارش روز؛ پست جدید سعید فتاحی در فدراسیون جانبازان و توانیابان؛ رییس فدراسیون: هنوز چیزی ثابت نشده!

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای پست جدید معاون اسبق باشگاه استقلال و رئیس اسبق کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر چیست؟

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر آنکه سعید فتاحی به عنوان رئیس سازمان لیگ فدراسیون جانبازان و توانیابان انتخاب شده است.

این اتفاق در حالی رخ داد که طبق گزارش خبرگزاری فارس، نام سعید فتاحی در لیست افرادی بود که در تاریخ 2 مرداد، نامشان در پرونده فساد در فوتبال استان کرمان و باشگاه گل گهرسیرجان بوده است. البته این خبرگزاری اشاره نکرده که فتاحی متهم بوده یا مطلع اما در فارس در پایان گزارشش اشاره کرده که این نامها به اتهام اخذ رشوه، به دستگاه قضایی در استان کرمان احضار شده‌اند. در خبر خبرگزاری فارس، نام سعید فتاحی، نام شناسنامه ای اش "امیرحسین فتاحی" درج شده بود.

فتاحی در همان روزها در واکنش به این خبر اعلام کرد که به دادسرای رفسنجان احضار شده اما تاکید کرده که هیچ رشوه‌ای نگرفته و هر کسی مدعی پرداخت رشوه به اوست، حتما این موضوع را اعلام کند.

امروز جلیل کوهپایه زاده، رئیس فدراسیون جانبازان و توانیابان درباره پستی که به فتاحی داده، به خبرگزاری فارس گفته است: " قانونا تا زمانی که چیزی اثبات نشده نمی‌شود افراد را قصاص قبل از اتفاق کنیم. هروقت حکمی صادر شود احکام ما هم لغو می‌شود .اگر پرونده‌ای هست و حرف‌هایی شنیده می‌شود ممکن است افراد دیگری مقصر باشند. اگر ثابت شود به لحاظ حقوقی ما هم این کار را نمی‌کنیم."

البته که طبیعتا تا زمانی که دستگاه قضایی، حکمی درباره فتاحی صادر نکند، او مشکلی برای فعالیت نخواهد داشت.

1984