برای حل بحران خط دفاعی بارسا: انتقال قرضی جیسون موریو به نوکمپ

برای حل بحران خط دفاعی بارسا: انتقال قرضی جیسون موریو به نوکمپ

سایت رسمی فوتبالی- طبق توافق حاصل شده میان دو باشگاه بارسلونا و والنسیا، جیسون موریو تا پایان فصل به صورت قرضی پیراهن تیم کاتالان را به تن خواهد کرد. خبر انتقال قرضی مدافع والنسیا به رختکن بارسلونا به صورت رسمی اعلام شده و سران باشگاه کاتالان به دلیل مشکل مصدومیت بازیکنان خط دفاعی شان، او را به صورت قرضی به خدمت گرفتند.

سران باشگاه بارسا برای جذب قرضی این مدافع کلمبیایی مبلغ 2 میلیون یورو پرداخت کردند ودرعین حال بارسایی ها این شانس را خواهند داشت که در پایان فصل او را خریداری کنند. در پی مصدومیت فرمالن و مشکلات زانوی اومتیتی، سران باشگاه برای تقویت خط دفاعی شان دست به کار شدند.

در صورتی که بارسلونا قصد خرید او را داشته باشد باید در پایان فصل 25 میلیون یورو به باشگاه والنسیا بپردازد. انتظار می رود که مراسم معارفه موریو در باشگاه کاتالان در روز پنجشنبه 27 دسامبر برگزار شود.


این مدافع کلمبیایی ، در این فصل تنها در 3 بازی برای والنسیا به میدان رفته و در برنامه های مارسلینو جایی نداشت. 

موریو در تابستان سال 2017 به صورت قرضی با شرط خرید از اینتر به والنسیا پیوست و چند ماه پیش سران والنسیا با پرداخت 13 میلیون یورو او را خریداری کردند. با وجودی که او در چند ماه ابتدایی فصل یکی از بازیکنان اصلی والنسیا بود، اما در طول سه ماه به خاطر مشکل فتق از میادین ورزشی به دور ماند و دوبار زیر تیغ جراحی رفت. موریو در این فصل تنها در 3 بازی برای والنسیا به میدان رفته (مقابل یوونتوس، سلتاویگو و ابرو) و مارسلینو همواره گارای، پائولیستا و دیاخابی را به او ترجیح می داد.

6363