سعید آقایی بیشتر عقب کمتر جلو!

سعید آقایی بیشتر عقب کمتر جلو!

خبرگزاری فوتبالی- مدافع چپ جدید قرمزها در بازی برابر السد قطر نمایش قابل قبولی در زمین داشت اما همچنان در کارهای هجومی کمتر حضور داشت.

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته برای سعید آقایی با مصدومیت‌هایی همراه بود به طوری که او در سه بازی آخر نیم فصل اول فقط هفت دقیقه به میدان رفت و در نیم فصل دوم هم در هفت بازی حضور نداشت. حالا او قرار است در پرسپولیس جای بازیکنانی مثل محمد انصاری و محمد نادری را بگیرد که هر دو به دلیل مصدومیت در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشتند. سعید آقایی می‌تواند خیال هواداران پرسپولیس را در سمت چپ خط دفاعی راحت کند. اما سبک بازی او به این صورت است که خیلی علاقه‌ای به حضور در زمین حریف ندارد، البته باید دید مربیان سابقش از او این مهم را خواسته‌اند یا اینکه سبک بازی‌اش همین است.

مدافع چپ قرمزها روز گذشته در بازی برابر السد قطر هم کمتر در کارهای هجومی شرکت می کرد و فقط در یکی دو صحنه ارسال هایی روی دروازه حریف قطری داشت. با توجه به سبک بازی آقایی اون می تواند در سمت چپ پرسپولیس رونده تر باشد و با اضافه شدن در کارهای هجومی با ارسال خود از سمت چپ مهاجمان پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

البته این احتمال وجود دارد با توجه به مصدومیتی که سعید آقایی با آن دست و پنجه نرم می کند، کادر فنی به جهت تحلیل نرفتن انرژی او برای حضور بیشتر  در کارهای دفاعی اجازه نفوذ بیشتر به این مدافع چپ را نداده باشد.

7655