ماموریت ویژه یحیی؛تلاش برای تکرار قهرمانی

ماموریت ویژه یحیی؛تلاش برای تکرار قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی-شاگردان یحیی گل محمدی در حالی باید روز جمعه در ادامه مسابقات لیگ برتر به مصاف نساجی قائمشهر بروند که سرمربی قرمزها وظیفه سنگینی برای آماده سازی بازیکنانش بر عهده دارد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پذیرش شکست برابر اولسان هیوندای و از دست رفتن جام قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته وارد ایران شدند تا بلافاصله تمرینات خود را برای برگزاری بازی عقب افتاده مقابل نساجی مازندران از سر بگیرند، قرمزها بعد از پذیرش شکست مقابل نماینده کره جنوبی قطعا شرایط روحی مناسبی برای ادامه مسابقات ندارند و باید کادر فنی در روزهای باقی مانده تا بازی مقابل نساجی بتوانند از نظر روحی روانی بازیکنان را آماده این مسابقه و ادامه مسابقات لیگ برتر کنند.

یحیی اولین مربی ایرانی تاریخ است که توانسته پرسپولیس را به فینال آسیا برساند. با این حال او به هر دلیلی نتوانست تیمش را در نقطه اوج به قهرمانی لیگ قهرمانان برساند. این وسط، خیلی‌ها مقصرتر از او بودند. مدیران ناکام و مهره‌های بی‌دقت. از رسول‌پناه تا مهدی شیری و حتی احمد نوراللهی. از شجاع خلیل‌زاده و جدایی بی‌وقتش تا رفتن ترابی و علیپور پیش از شروع مسابقات آسیایی و اخطارهای احسان پهلوان و وحید امیری که می‌توانستند کمی حرفه‌ای‌تر باشند و شرایط محرومیت را فراهم نیاورند. شادی گل آل کثیر هم که ماجراهای خاص خودش را داشت و دارد.

با این حال برخی معتقدند تیمی که فقط بعد از دو سال دوباره به فینال آسیا برگشته، باز هم می‌تواند چنین کاری را انجام بدهد. هر چند بشار هم از پرسپولیس رفته اما مسئولیت بزرگ یحیی این است که انگیزه‌های تیمش را با همه وجود زنده نگه دارد و برای تکرار قهرمانی در لیگ تلاش کند و در فصل آینده هم برای رسیدن پرسپولیس به مراحل پایانی لیگ قهرمانان تلاش کند.

7655