انتظاری: با همان جدیت بازی با پرسپولیس به دیدار ماشین‌سازی می‌رویم/ سرمربی ما خیلی از کارها را یک تنه جلو می‌برد

انتظاری: با همان جدیت بازی با پرسپولیس به دیدار ماشین‌سازی می‌رویم/ سرمربی ما خیلی از کارها را یک تنه جلو می‌برد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: باید از مجتبی حسینی تقدیر کنم چون خیلی از کارها را خودش یک تنه جلو می‌برد در صورتیکه مربی باید تمرکزش فقط روی کار فنی باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، نیما انتظاری در خصوص پیروزی نفت مسجدسلیمان مقابل فولادخوزستان در هفته هفتم با گلی که خودش به ثمر رساند، اظهار داشت: قبل از بازی می‌دانستیم با تیم باکیفیتی بازی داریم که یک سرمربی قوی به نام جواد نکونام دارند. این تیم امسال بدون شک یکی از مدعیان قهرمانی است ولی ما هم با هدایت مجتبی حسینی برای این بازی استراتژی داشتیم.

وی افزود: خوبی تیم ما این است که خیلی سخت گل می‌خورد و در عین حال موقعیت‌های زیادی هم ایجاد می‌کند. در بازی با فولاد هم موقعیت‌های ما بیشتر از حریف بود. خدا را شکر، ضربه‌ای که زدم زحمت همه بچه‌ها بود و قرعه بنام من افتاد که گلزنی کنم.

هافبک نفت مسجدسلیمان در مورد شرایط این تیم عنوان کرد: به هر حال وقتی می‌برید شرایط از لحاظ روحی و روانی خوب است. حمایت‌های دست و پاشکسته‌ای انجام می‌شود اما اگر مستمر نباشد، این تیم ضرر می‌کند.

انتظاری در مورد بازی هفته هشتم مقابل ماشین‌سازی عنوان کرد: بازی روز پنجشنبه برای ما کلیدی است. به هیچ وجه در باد پیروزی مقابل فولاد نمی‌خوابیم. آن بازی برایمان تمام شده است. علیرغم این که شاید جایگاه ماشین‌سازی خوب نباشد، اما تیم قابل احترامی است و در این بازی محکم و جدی حاضر می‌شویم. این تیم هم مثل خودمان تقریبا گمنام است ولی از نیروی جوانی بهره می‌برد. شاید به خاطر تغییرات زیادی که امسال داشتند، خیلی در نتیجه‌گیری موفق نبودند، اما ما فریب این موضوع را نمی‌خوریم و با همان جدیتی که مقابل سپاهان، پرسپولیس و فولاد بازی کردیم، مقابل ماشین‌سازی هم حاضر می‌شویم. امیدوارم نتیجه خوبی بیرون از خانه به دست بیاوریم.

وی در مورد این که نفت مسجد سلیمان در نیمه بالای جدول قرار گرفته و آیا این روند تا انتهای فصل حفظ می‌شود، گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم. وقتی میانگین سنی تیمی حدود 23 سال است، قطعا اولویت اول آن ماندن در لیگ برتر است. ما برای هر بازی برنامه داریم که بتوانیم  عملکرد خوبی داشته باشیم. وقتی بازی به بازی نتیجه خوب بگیرید در انتهای فصل هم یک رتبه خوب به دست می‌آورید.

هافبک نفت مسجدسلیمان در مورد این که چندی پیش سرمربی تیم از مشکلات مدیریتی در باشگاه صحبت کرده بود، اظهار داشت: من زیاد در بطن این ماجرا نیستم اما باید از مجتبی حسینی تقدیر کنم چون خیلی از کارها را خودش یک تنه جلو می‌برد در صورتیکه مربی باید تمرکزش فقط روی کار فنی باشد. اما با این حال مدیرعامل باشگاه قول داده شرایط خیلی بهتر از این شود و از تیم حمایت کنند. قول داده‌اند مشکلات برطرف شود. اگر این اتفاق نیفتد عواقب آن به تیم آسیب می‌زند. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

6641