حاتمی: منصفانه این است که نتیجه مسابقه تغییر نکند/ اشتباه در تعویض‌ها به خاطر جو مسموم آخر بازی بود

حاتمی: منصفانه این است که نتیجه مسابقه تغییر نکند/ اشتباه در تعویض‌ها به خاطر جو مسموم آخر بازی بود

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال پیکان تأکید کرد، اشتباهات رخ داده در تعویض‌های این تیم در دیدار مقابل سایپا به دلیل حاشیه‌های ایجاد شده در اواخر بازی بوده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فرزاد حاتمی درباره بازی تیمش برابر سایپا و اشتباهاتی که بابت تعویض‌های پیکان انجام شد، گفت: این اتفاقات به ندرت در فوتبال پیش می‌آید و دلیل اصلی‌اش هم جو مسمومی بود که در انتهای این بازی ایجاد شد و تیم پیکان هم نقشی در آن حاشیه‌ها نداشت. سرپرست پیکان، ناظر داوری و یا ناظر بازی آدم‌هایی نیستند که به سادگی اشتباه کنند و حتی حواس مربیان و بازیکنان هم در مورد تعویض‌ها جمع است، ولی در اواخر بازی آنقدر جو مسموم بود که این اشتباه رخ داد. حتی ممکن بود این اشتباه در مورد تعویض‌های سایپا هم به وجود بیاید.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: باید این را در نظر گرفت که تعویضی‌های پیکان نقشی در رقم خوردن نتیجه نداشتند. اگر آنها گل‌ می‌زدند، پاس گل می‌دادند و یا اینکه جلوی گل خوردن تیم‌شان را می‌گرفتند قضیه فرق می‌کرد، ولی اینطور نبود که کوشکی و حبیب‌زاده در نتیجه این بازی نقش داشته باشند. 

حاتمی در پاسخ به این پرسش که «آیا احتمال می‌دهد نتیجه این بازی تغییر کند؟»، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم کمیته انضباطی چه تصمیمی خواهد گرفت و من هم نمی‌خواهم نظرم را تحمیل کنم، ولی مطمئناً همه انتظار دارند که حکم کمیته انضباطی منصفانه باشد. ما فوتبالی این بازی را بردیم و 11 به 11 بازی کردیم. نظر خودم این است که تغییر نکردن نتیجه بازی منصفانه است، چون تیم ما فنی سه امتیاز این بازی را گرفت.

6641