امامعلی: بازی با پرسپولیس ما را امیدوار کرد/ توقعات از مس رفسنجان نباید غیرمنطقی باشد

امامعلی: بازی با پرسپولیس ما را امیدوار کرد/ توقعات از مس رفسنجان نباید غیرمنطقی باشد

پایگاه خبری فوتبالی- فراز امامعلی مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان تأکید کرد، نمایش عصر جمعه این تیم مقابل پرسپولیس، شاگردان ربیعی را به آینده امیدوار کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فراز امامعلی درباره بازی با پرسپولیس اظهار داشت: ما خیلی خوب این تیم را آنالیز کرده بودیم و در تعطیلات لیگ برتر هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در مجموع فوتبال خوبی را در 90 دقیقه به نمایش گذاشتیم و اعتقاد من این است که به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم. همه می‌دانند پرسپولیس جزو قوی‌ترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود و کنترل کردن این تیم آسان نیست، ولی ما در مجموع عملکرد خوبی از خودمان نشان دادیم و استحقاق گرفتن امتیاز را داشتیم.
وی در مورد گل پرسپولیس و اعتراض بازیکنان و کادر فنی مس رفسنجان آنهم در حالی که بسیاری از کارشناسان داوری بر این عقیده‌اند که گل عبدی در شرایط سالم به ثمر رسید، خاطر نشان کرد: آن صحنه طوری بود که نظرها متفاوت بود و نمی‌دانم چه باید بگویم. من فکر می‌کنم در مجموع داوری خوب نبود، ولی مهمتر از بحث داوری باید به نمایش فنی تیم خودمان اشاره کنم. تیم ما از لحاظ فنی استحقاق گرفتن امتیاز را داشت. ما قبل از تعطیلی شکست بدی مقابل سپاهان خوردیم، ولی بازی با پرسپولیس ما را به آینده امیدوار کرد، چون نسبت به گذشته پیشرفت داشتیم.

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان راجع به اینکه آنها با چند شکست پیاپی در جدول به رده‌های پایین‌تر سقوط کردند، گفت: ما در یک مقطع خوب نتیجه گرفتیم، ولی چند باخت اخیر از لحاظ امتیازی شرایط ما را بد کرد. در مجموع باید گفت که عملکرد مس تا اینجا بد نبوده است. باید این را هم در نظر گرفت که تیم ما اولین سال حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند و انتظارها از مس نباید غیرمنطقی باشد.

6641