آبشک: صلاح بود در فولاد بمانم

آبشک: صلاح بود در فولاد بمانم

پایگاه خبری فوتبالی- محمد آبشک فصل آینده هم در فولاد توپ خواهد زد.

به گزارش فوتبالی، آبشک که با باشگاه پرسپولیس به صورت جدی مذاکره کرده و مدعی شده بود که توافقش با این تیم را باید تقریبا نهایی دانست، بعد از منتفی شدن حضورش در پرسپولیس، ترجیح داد در لیگ بیست و یکم هم با پیراهن فولاد به میدان برود.

او که یکی از بازیکنان تاثیرگذار فولاد محسوب می‌شود، در گفت و گو با فوتبالی درباره تمدید قراردادش با این تیم گفت:" فولاد تیم خودم بود و دو سال در این تیم شرایط خوبی داشتم. خوشحالم که شرایط به گونه‌ای پیش رفت تا بتوانم در خدمت این تیم باشم و در فصل آینده و لیگ قهرمانان بتوانیم نتایج خوب گذشته را تکرار کنیم."

او درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس و مذاکره با مدیران این تیم اظهار داشت:" من بنا بر درخواست کادرفنی پرسپولیس و مدیران این تیم به ساختمان این باشگاه رفتم و با سمیعی و شکوری مذاکره کردم. کاری به شایعات و اخبار منتشر شده ندارم اما اگر قصد داشتم به پرسپولیس بروم همان روز قراردادم را امضا می‌کردم.

از آبشک درباره دلیل منتفی شدن حضورش در پرسپولیس پرسیدیم. پاسخ او را بخوانید:" پرسپولیس و استقلال تیمهای بزرگی هستند که بسیاری آرزوی حضور در این تیم‌ها را داشتند. من 10 سال پیش از پرسپولیس پیشنهاد داشتم و اگر به دنبال حضور در این تیم بودم همان زمان به پرسپولیس می‌رفتم. بعد از مذاکره با پرسپولیس شرایط به شکلی پیش رفت که با مشورت مدیر برنامه‌هایم تصمیم گرفتم تا زمان بیشتری روی این پیشنهاد فکر کنم و صلاح این بود که در فولاد بمانم و به تیم خوبی که ساختیم دینم را ادا کنم."

آبشک در شرایطی با پرسپولیس مذاکره کرد که گفته شد قرمزها به این دلیل سراغ او رفته‌اند که بتوانند با شرایط بهتری رضا اسدی را جذب کنند و نهایتا به هدفشان رسیدند. هافبک فولاد در واکنش به این موضوع چنین توضیحی داد:" الان که قراردادی با پرسپولیس امضا نکردم خیلی‌ها می‎توانند بیایند و برخی اظهارنظرها را مطرح کنند اما به نظرم  آقای شکوری و سمیعی می‌توانند توضیح بدهند که من با درخواست این باشگاه پای میز مذاکره رفتم  و حتی بعد از خروج از باشگاه پرسپولیس هم گفت و گوی کوتاهی با یحیی گل‌محمدی داشتم اما صلاح این بود که در فولاد بمانم و از تصمیمی که گرفتم خوشحالم. امیدوارم بتوانم محبت هواداران فولاد که حمایت زیادی از من انجام دادند را با نتایج خوب در زمین پاسخ بدهم."

آبشک در پاسخ به سوالی که آیا قبل از مذاکره با پرسپولیس در جریان جدایی نکونام از فولاد بود، بیان کرد:" به هیچ وجه در جریان تصمیم آقا جواد نبودم. حالا که بحث ایشان شد باید از زحمات آقا جواد در دو فصل گذشته تشکر کنم که تیمی جنگنده و منسجم ساخت و نتایج این تیم گویای زحمات ایشان برای فولاد است."

آبشک در ادامه تصریح کرد: " فولاد شرایط خوبی دارد و باید فصل آینده هم در سه جام به رقابت بپردازد. همانطور که گفتم آقا جواد تیم خوبی را درست کردند و امیدوارم روند خوب فولاد با نکونام، با عبدالله ویسی هم ادامه داشته باشد"

او با اشاره به جدایی بازیکنان تاثیرگذار این تیم تصریح کرد: " بازیکنانی که رفتند بازیکنان خوب و تاثیرگذاری بودند اما امیدوارم مدیران باشگاه به حفظ این تیم کمک کنند. حاضر شرایط موجود همین است که می‌بینید و باید همه کمک کنیم که فولاد بتواند روند خوبش را حفظ کند"

7655