جانشین سرلک برای پنجمین سوپرجام پرسپولیس (عکس)

جانشین سرلک برای پنجمین سوپرجام پرسپولیس (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- با مصدومیت سرلک، محمد شریفی شانس حضور در ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد را دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، این بازیکن در فصل جاری توانست با جلب نظر یحیی گل‌محمدی در بازی هفته دهم پرسپولیس مقابل پیکان برای اولین بار در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد و پس از آن هم در مرحله یک شانزدهم نهایی اولین خود خود برای پرسپولیس را به ثمر رساند تا با درخشش خود نظر هواداران پرسپولیس را هم به خود جلب کند.

هافبک جوان سرخپوشان در هفته یازدهم مقابل ذوب آهن هم در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت اما در دقیقه ۵۷ به دلیل از زمین بازی خارج شد تا با بدشانسی درگیر یک دوره مصدومیت نسبتا طولانی شود.

با درخشش زوج میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا در میانه زمین شانس محمد شریفی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس کم شده بود اما حالا با مصدومیت میلاد سرلک در اردوی تیم ملی این بازیکن فرصت دارد تا با درخشش در تمرینات سرخپوشان دوباره به جمع بازیکنان اصلی پرسپولیس بازگردد.

میلاد سرلک هافبک ملی پوش پرسپولیس درحالی به دلیل مصدومیت دیدار با امارات را از دست داد که به نظر می‌رسد حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود. با این شرایط او که جزو بازیکنان مورد اعتماد یحیی گل‌محمدی در فصل جاری بوده است و بیشتر از سایر سرخپوشان برای این تیم بازی کرده است، بطور قطع بازی برابر فولاد در سوپرجام را از دست خواهد داد.

به این ترتیب این احتمال وجود دارد که محمد شریفی که مدتی قبل اخباری در خصوص پیشنهاد یک تیم قطری به این بازیکن شنیده می‌شد، ممکن است در بازی با فولاد بعنوان زوج کمال کامیابی‌نیا در ترکیب قرار بگیرد.

6641