خرید جدید نفت مسجدسلیمان از شاهین آمد

خرید جدید نفت مسجدسلیمان از شاهین آمد

پایگاه خبری فوتبالی- محمد مشایخ هافبک دفاعی شاهین شهرداری بوشهر با فسخ قرارداد خود با این تیم دسته اولی به تیم نفت مسجد سلیمان پیوست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، این بازیکن که چند فصل پیش اتفاقا از شاهین شهرداری بوشهر راهی ذوب آهن شده بود در برهه ای به عنوان بازیکن قرضی راهی نفت مسجد سلیمان شد و زیر نظر محمود فکری هم در این تیم بازی کرد. این بازیکن ابتدای فصل بعد از دریافت رضایتنامه از ذوب آهن و با وجود حضور در اردوی نفت مسجد سلیمان پیراهن این تیم را برتن نکرد به این خاطر که مذاکره باشگاه با او منجر به عقد قرارداد نشد و به تیم سابقش یعنی شاهین شهرداری بوشهر برگشت. در نهایت محمود فکری بعد از حضور دوباره در نفت مسجد سیلمان این بازیکن را در لیست خریدش قرار داد و امروز دوباره نفتی شد.

جالب اینکه فصل گذشته محمود فکری در هفته پایانی لیگ برتر ودر مصاف با آلومینیوم اراک از وجود این بازیکن در پست مدافع میانی استفاده کرد و باز خورد خوبی از این تصمیم گرفت و به نظر می رسد در ادامه مسابقات لیگ برتر هم قصد دارد از این بازیکن جوان و بلند قامت در پست مدافع میانی استفاده کند.

نفت مسجد سلیمان هم اکنون یکی از دو گزینه سقوط به دسته اول است اما محمود فکری امیدوار است در ادامه دور برگشت با کسب امتیازات لازم یک بار دیگر برای تماشاگران این تیم اتفاق خوب رقم بزند. محمود فکری در یک فصل این تیم را به لیگ برتر هدایت کرد و در فصل دیگر این تیم را در لیگ برتر نگه داشت.

7474