علیزاده: لیگ ما بیشتر از همه لیگ‌های دنیا به VAR نیاز دارد/ اکثر کارشناسان تأیید کردند حق گل‌گهر خورده شد

علیزاده: لیگ ما بیشتر از همه لیگ‌های دنیا به VAR نیاز دارد/ اکثر کارشناسان تأیید کردند حق گل‌گهر خورده شد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، لیگ برتر فوتبال ایران بیشتر از همه لیگ‌های دنیا نیازمند تکنولوژی کمک داور ویدئویی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علیرضا علیزاده درباره وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش اظهار داشت: ابروی من 15 بخیه خورده است و بینی‌ام نیاز به جا انداختن یا جراحی دارد. فعلاً که شرایط شرکت در تمرین را ندارم و حضورم در بازی بعدی هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد اینکه آیا عمدی از سوی بازیکن استقلال در کار بوده است، خاطرنشان کرد: عمدی در کار نبود و در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد، ولی من در آن صحنه تصور نمی‌کردم آمانوف سرش را به عقب پرتاب کند.

وی راجع به شکست تیمش در این بازی گفت: ما برتر از استقلال بودیم و گل‌گهر با اشتباه مسلم داوری شکست خورد و اکثر کارشناسان هم تأیید کردند که حق گل‌گهر مقابل استقلال خورده شد. من در آن صحنه می‌خواستم دستم را بدزدم که توپ بین دست و بدنم قرار گرفت و اکثر کارشناسان هم گفتند که پنالتی نبود. من معتقدم که لیگ ایران بیشتر از همه لیگ‌های دنیا به VAR نیاز دارد. الان همه کشورها از این تکنولوژی استفاده می‌کنند، ولی در ایران خبری از VAR نیست.

7474